וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברותיה של בת ה-17 שנהרגה בתאונה בשפלה: "לא ענתה לנו לטלפונים, ואז ידענו"

14.12.2020 / 12:50

החברות של מדלן שמאילוב כהן, שנהרגה במוצאי שבת סמוך למשמר השבעה, מספרות כי הן עדיין לא מעכלות את ההודעה על מותה. "קבענו להיפגש עוד יומיים, זה לא נתפס", אמרו. הנהג הפוגע, בן 21 מגני תקווה, נעצר וחשוד שהיה תחת השפעת אלכוהול

בווידאו: זירת תאונת הדרכים בכביש 412 ליד בית דגן/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 21 מגני תקווה נעצר בחשד שפגע עם רכבו במדלן שמאילוב בת ה-17 וגרם למותה בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול - כך הודיע היום (שני) המשטרה. מעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום עד ליום רביעי הקרוב, והחקירה נמשכת.

לליב גאנו בת ה-20, חברה של מדלן, סיפרה על הקשר ביניהן. "הכרנו לפני שלוש ארבע שנים, שתינו היינו מפעילות דפי מעריצים באינסטגרם לשחקנים של הסדרה 'שכונה'", אמרה. "לא הספקתי להגיע ללוויה. אלך לשבעה היום. אני לא ממש יודעת לעכל את זה שהיא מתה. קבענו להיפגש עוד יומיים. אין לי מושג זה לא נתפס. אהבנו ליהנות מהחיים. לעשות צחוקים".

מדלן שמאילוב שנהרגה בתאונת דרכים ברחובות וחברתה לליב גאנו. באדיבות המצולמים
"לא ממש יודעת איך לעכל". מדלן/באדיבות המצולמים

נעמה ריזקן, בת 17, סיפרה כי מדלן הייתה חברתה הטובה ביותר. "היינו חברות בערך שלוש שנים, היינו חברות הכי טובות, נפגשנו כל שבוע. אני גרתי בצפון והיא במרכז, אבל זה אף פעם לא מנע מאיתנו להיפגש", אמרה. "לא ידענו על התאונה ממוצאי שבת. זה היה לנו מוזר כי מדלן לא ענתה לאף חברה לטלפונים משבת ולא הבנו מה קרה. לא ידענו שקרתה התאונה עד אתמול בערב. ואז פתאום ידענו שהיא מתה".

"מדלן במשך החצי שנה האחרונה עזרה לי להתמודד עם מוות של חברה אחרת שלי מסרטן. היינו נפגשות כל הזמן, מדלן עזרה לי בהכל וחיבקה אותי", הוסיפה. "אני מניחה שאנציח אותה כל החיים. יורדות לי דמעות גם עכשיו. רק לפני כמה ימים דיברנו על החיים שהיא פרשה מבית ספר היא הרגישה שלכולם יש דרך מסוימת ושלה לא הולך כמו שלכולם הולך".

מדלן שמאילוב שנהרגה בתאונת דרכים ברחובות וחברתה נעמה ריזקן. באדיבות המצולמים
"לא ענתה לאף חברה לטלפונים, לא הבנו מה קורה". מדלן/באדיבות המצולמים

בתאונה שהתרחשה במוצאי שבת, מדלן, צעירה נוספת שהייתה עמה ברכב והנהג הפוגע נפצעו באורח אנוש בצומת בית דגן. צוותי מד"א העניקו לשלושת הפצועים טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה, ולאחר מכן הם פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ושמיר-אסף הרופא. באסף הרופא נאבקו על חייה של מדלן בניתוח מורכב, אך נאלצו לקבוע את מותה.

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין סיפר כי "הרכבים היו ממש מרוסקים עם פגיעות פח קשות מאוד, ועמוד הרמזור שנפגע מאחד מהם נטה על צידו. הגבר שנפגע באורח קשה בראשו, טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שמיר-אסף הרופא".

הוא הוסיף כי "שתי הנשים, שהיו מחוסרות הכרה, חולצו מהרכב על ידי הצוותים של מד"א תוך כדי טיפול רפואי, אחת מהן הייתה ללא דופק וללא נשימה ופונתה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים שמיר-אסף הרופא הסמוך, והשניה שנפגעה קשות בראשה פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully