וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאושפזים באסף הרופא משחזרים: "הכדור חצה את הקיר"

15.12.2020 / 19:49

עדי ראיה ומאושפזים במרכז הרפואי סיפרו על התקרית הקשה, בה בן 76 ירה למוות באשתו והתאבד. "ראיתי אישה מבוגרת שוכבת במיטה, ואז גם הגבר דפק לעצמו כדור", סיפר אחד מהאנשים ששהו במחלקה. במשטרה שללו דיווחים כי האקדח נמצא ברשות היורה בשל עיסוקו כמאבטח

בווידאו: בן 76 ירה למוות באשתו, חולה סופנית, והתאבד/צילום: יותם רונן ויוסי אלוני - פלאש 90

המאושפזים, אנשי הצוות והמבקרים בבית החולים אסף הרופא שבו אירעו רצח והתאבדות בשעות הצהריים (שלישי), נותרו המומים לאחר האירוע הקשה במחלקה הנוירולוגית. במהלך האירוע, גבר בן 76 ירה למוות באשתו, חולה סופנית שהייתה מאושפזת במצב קשה ולאחר מכן שם קץ לחייו.

מהמרכז הרפואי נמסר כי חולה שהיה בחדר הסמוך נשרט ברגלו מקליע שחדר את הקיר. הבת של בני הזוג הגיעה לתחנת המשטרה באבו כביר.

זירת אירוע הירי באסף הרופא 15 בדצמבר 2020. יוסי אלוני, פלאש 90, פלאש 90
זירת אירוע הירי באסף הרופא/פלאש 90, יוסי אלוני, פלאש 90

נועם ביטון סגל שהיה בבית החולים בעת האירוע, סיפר לוואלה! NEWS כי "שהיתי במחלקה בחדר ממול, נכנסתי מכיוון הפרוזדור ושמעתי פיצוץ. ראיתי אישה מבוגרת שוכבת במיטה עם חור בראש ואז גם הגבר דפק לעצמו כדור בראש".

הוא הוסיף כי "הכדור הזה עבר את הקיר ופצע חולה אחר בחדר הסמוך. התורן במחלקה ביקש ממני לקרוא לכל הצוותים. לא הצצתי לתוך החדר כי לא רציתי לראות את המראות".

זירת אירוע הירי באסף הרופא 15 בדצמבר 2020. יוסי אלוני, פלאש 90, פלאש 90
אסף הרופא, היום/פלאש 90, יוסי אלוני, פלאש 90

דניאלה דלאל באה לבקר את אמה בבת החולים באותו בניין שבו אירעה התקרית, וסיפרה כי "פתאום ראינו המון שוטרים רצים לבית החולים, הם סיפרו לנו שגבר ירה באשתו". היא הוסיפה כי "אנחנו היינו בקומה מעל ולא שמענו את הירי".

האירוע התרחש בשעות הצהריים, אז התקבלו דיווחים על הירי בשטח בית החולים. מפרטי החקירה עולה כי האיש נכנס למחלקה הנוירולוגית, בו אושפזה אשתו הסובלת ממחלה סופנית. בשלב מסוים שלף אקדח שהיה ברשותו וירה לעברה. לאחר מכן שם קץ לחייו. תחילה נפוצו דיווחים לפיהם הנשק שהיה ברשות האיש שימש אותו לצורך עבודתו כמאבטח, אולם במשטרה טענו לאחר מכן כי לא כך הם פני הדברים וכי בשלב זה נחקרת סוגיית אחזקת הנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully