וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך האחרון של הנדל: ינסה להפחית ב-40% את תעריפי הטלפון הנייח של בזק

15.12.2020 / 10:00

שר התקשורת היוצא הנדל החליט על הוזלת השימוש לצרכני הטלפונים הנייחים, כחלק מעדכון מנגנון הפיקוח וגובה התעריפים המפוקחים. "העדכון צפוי להפחית את תשלומי המנויים במאות מיליונים בשנה", אמרה מנכ"לית משרד התקשורת

בווידאו: יועז הנדל נכנס לתפקידו כשר התקשורת/עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

שר התקשורת היוצא, יועז הנדל, הודיע הבוקר (שלישי) כי בכוונת משרדו להפחית את תעריפי הטלפון הנייח של לקוחות חברת בזק ב-40%. זאת, כחלק מעדכון מנגנון הפיקוח וגובה התעריפים המפוקחים בתחום התקשורת ולאחר 17 שנים בהן מחיר התעריפים לא עודכן.

לפי הודעת משרד התקשורת, עדכון התעריפים המוצע צפוי להביא להקטנת הוצאות השימוש בטלפון הביתי הנייח של מנויי בזק ולחסוך לציבור כ-400 מיליון שקלים בשנה. לפי גורמים במשרד, הנדל, שפוטר אמש ממשרדו על ידי יו"ר כחול לבן בני גנץ, צפוי להכריז על עוד כמה רפורמות במהלך היממה הקרובה, רגע לפני עזיבתו.

ההחלטה של הנדל כוללת הפחתה בתעריף דמי השימוש החודשיים ובתעריפי דקות השיחה וקביעתם כתעריפים מרביים. בנוסף, מחירים מפוקחים רבים ייקבעו כמחירי מקסימום (לעומת מחירים קבועים כיום) ותבוצע הפחתת רגולציה נרחבת של המשרד.

מסע"ת | יועז הנדל וצבי האוזר 9 בדצמבר 2020. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
"מהלך שנועד לתקן עוול צרכני מתמשך". שר התקשורת היוצא יועז הנדל/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

"אנחנו יוצאים היום במהלך שנועד לתקן עוול צרכני מתמשך הנוגע לכל בית בישראל, במסגרתו מעדכנים את המחירים המפוקחים של הטלפוניה הנייחת של חברת בזק כלפי מטה. לאחר שלא עודכנו שנים רבות, הגיע הזמן להפוך כל אבן כדי לתקן עיוותים בשוק", אמר הנדל. "השימוש בטלפון הנייח פחת עם השנים, אך עדיין קיימים לשירות הטלפון הנייח למעלה משני מיליון מנויים.

עוד בוואלה!

אחרי החבירה לסער: גנץ פיטר את הנדל והחל בהליך להעברת האוזר מתפקידו

לכתבה המלאה

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, בירכה על המהלך: "עדכון התעריפים מתבקש לאחר 17 שנה והשינויים שחלו בשוק התקשורת ובהתפתחויות הטכנולוגיות. המהלך ייצר איזון נכון בין עלויות החברה לאספקת השירות ותשלומי המנויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully