וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין הדליק נר עם שכניו ונפרד: "בקרוב ייכנס דייר חדש"

13.12.2020 / 19:57

נשיא המדינה ערך הדלקת נר רביעי יחד עם שכניו לרחוב, לכבוד חג החנוכה האחרון שלו בבית הנשיא. הוא נפרד מהם ואמר כי בעוד כמה חודשים "אני הולך לפנות את הנכס ולהניח לדייר חדש להיכנס". ריבלין חתם בתפילה ואיחל לימים טובים יותר: "השנה אנחנו מקווים לנס בריאותי"

בווידאו: נשיא המדינה ריבלין הדליק נר רביעי של חנוכה עם שכניו/צילום: אבי קנר, אורי בוזגלו-לשכת העיתונות הממשלתית

נשיא המדינה ראובן ריבלין הדליק הערב (ראשון) נר רביעי של חנוכה יחד עם שכניו ברחוב בו ממוקם מעונו בירושלים. זאת, בפעם האחרונה בה יציין ריבלין את החג בבית הנשיא. "אני יודע שאני לא תמיד שכן קל, לפעמים עושה קצת רעש, לפעמים מפריע קצת לתנועה, אבל אתם שכנים נהדרים", אמר הנשיא.

ריבלין אמר לשכניו כי "בעוד כמה חודשים אני הולך 'לפנות את הנכס', ולהניח לדייר חדש להתגורר במשכן נשיאי ישראל". הוא הודה להם ואמר, "תודה לכם על שנים יפות של שכנות טובה".

בימים האחרונים בית הנשיא הזמין את כל השכנים לצאת למרפסותיהם ולרחוב ולהדליק נרות יחדיו. מפאת שיקולי אבטחה, לא יכלו בבית הנשיא לפרסם את דבר ההדלקה מראש ועל כן השתדלו להגיע ולהזמין את דיירי הרחוב בדפיקה אישית בדלת.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הדליק נר רביעי של חנוכה עם שכניו, 13 בדצמבר 2020. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
"בעוד כמה חודשים אני הולך 'לפנות את הנכס'". ריבלין בהדלקת הנרות, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

הנשיא ציין בפני שכניו כי זהו חג החנוכה האחרון שלו במשכן נשיאי ישראל, שכן בקיץ הבא תסתיים כהונתו. הוא חתם בתפילה ואיחל לימים קלים יותר, ימים של בריאות. "בחג החנוכה אנחנו מציבים את החנוכיה על אדן החלון ומבקשים להדהד את הנס. להעביר מפה לאוזן, לעוברי האורח, לשכנים, את סיפור נס החנוכה", אמר.

"השנה אנחנו מקווים לנס נוסף, ל'ניסים ותשועות' מסוג בריאותי, אבל גם חברתי, כלכלי, ופוליטי. מי ייתן שנדע בקרוב חזרה לשגרה הברוכה, ימים של בריאות, יציבות, שגשוג ואור", חתם הנשיא את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully