וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגה של יולי זולקוביץ' החשוד בגרימת מותה שוחרר, משפחתה מחתה: "רוצח"

13.12.2020 / 10:26

בימ"ש השלום בת"א שחרר את איליה שקון בן ה-23, החשוד במותה של הצעירה ממנת יתר, בתנאים מגבילים. סנגורו בירך: "היום התברר סופית שלא איליה הוא זה ששימש כספק הסמים של יולי, ובוודאי לא יכול היה לצפות את מותה". משפחתה של זולקוביץ': "הוא הולך הביתה לעשות עוד סמים"

בווידאו: בני משפחתה של יולי זולקוביץ מוחים על שחרור בן זוגה ממעצר/צילום: ספיר לוי, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בתל אביב שחרר הבוקר (ראשון) ממעצר את איליה שקון, החשוד בגרימת מותה של בת זוגו יולי זולקוביץ' שמתה ממנת יתר בתל אביב. שקון שוחרר בתנאים מגבילים, בהם איסור יציאה מהארץ ואיסור כניסה לרחוב הרב קוק, בו התגורר.

עו"ד אלעד רט, המייצג את שקון בן ה-23 מטעם הסנגוריה הציבורית, בירך על שחרורו. "היום התברר סופית שלא איליה הוא זה ששימש כספק הסמים של המנוחה ולא הוא זה שדרדר אותה לסמים והוא בוודאי לא יכול היה לצפות את מותה ביום המקרה", מסר רט. "מהמידע שברשותנו, המבוסס על עדויות וראיות כתובות, ובכלל זה דברים שנכתבו על ידי המנוחה בעצמה, עולה שהיו למנוחה דרכים מגוונות משלה להשיג סמים וכי המנוחה מימנה את הסמים שצרכה בין היתר גם באמצעות כספים שקיבלה מהוריה, שבוודאי היו מודעים למצבה ההתמכרותי הקשה".

יולי זולקוביץ, הנערה בת ה-18 שמתה ממנת יתר של סמים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"אין צדק לילדה שקבורה מתחת לאדמה". זולקוביץ'/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

משפחתה של זולקוביץ' טענה כי לא קיבלה הודעה על תחילת הדיון בעניינו של שקון, ופספסה את החלטת בית המשפט. שתיים מבנות משפחתה קראו לעבר החשוד ואמו: "רוצחים".

"הוא סוחר סמים לקטינים, יש לנו הוכחות", אמרו השתיים. "אין צדק לילדה בת 18 שקבורה מתחת לאדמה. הוא הולך הביתה לראות טלוויזיה, להתקלח, לעשות עוד סמים בבית שלו".

איליה שקון, חשוד בהמתה בקלות דעת של חברתו מסמים, בימ"ש השלום ת"א, 2 בדצמבר 2020. ספיר לוי, צילום מסך
שוחרר בתנאים מגבילים. שקון בבית המשפט/צילום מסך, ספיר לוי

בהקלטות קוליות שהגיעו לידי וואלה! NEWS, נשמעת זולקוביץ' מספרת לחברתה בקיץ האחרון כי שקון "היה מרביץ לי".

"הוא אידיוט. הוא כל היום על פנטניל (משכך כאבים - ס"ל)", סיפרה הצעירה בחודש יולי האחרון, בעת שהשניים היו פרודים. "את יודעת למה נעלמתי? בגלל הבן זונה הזה שגרם לי לעשות את כל הסמים שעשיתי ודפק אותי מאז שהוא פגש אותי בת 16 חמודה כזאת... עד עכשיו".

בדיון שנערך בשבוע שעבר עלה כי בסרטון שצילם את זולקוביץ' תועד שקון אומר "עשיתי את זה על מנת ללמד אותה לקח, שלא תעשה זאת בעתיד". לטענת החשוד, הוא תיעד את הצעירה ביום מותה כ"אקט חינוכי", שנועד להראות לה את מצבה תחת השפעת הסמים.

נציג המשטרה ציין כי שקון טען כי ביום המוות התעורר ב-11:00 וצילם את חברתו מחרחרת כדי להציג לה את הסרטון אחר כך. אך לדברי הנציג, "שני התיעודים שהחשוד מתאר הם בזמנים שונים - ובכך משתנה לחלוטין גרסתו לפיה בסך הכול רצה להציג לה את זה כדי להראות לה שהיא לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully