וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאני נדבק בקורונה ופונה לאשפוז בבית חולים

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 10:38

נשיא ארה"ב צייץ כי עורך דינו בן ה-76 נמצא חיובי ל"ווירוס הסיני", ואיחל לו החלמה מהירה, ושיבח אותו: "עבד ללא הפסקה בחשיפת הבחירות המושחתות". ג'וליאני, שמטופל בבי"ח בוושינגטון, שיתף את הציוץ. בנו, שנדבק גם הוא בנגיף בעבר, מסר כי אביו "מקבל טיפול וחש בטוב"

בווידאו: ג'וליאני מאשים את החברה שסופרת את הקולות בקשרים לסורוס/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע הערב (ראשון) כי עורך דינו רודי ג'וליאני נדבק בקורונה. טראמפ צייץ כי ג'וליאני, בן ה-76, נמצא חיובי ל"ווירוס הסיני". ג'וליאני עומד בראש הצוות המשפטי של הנשיא הרפובליקני היוצא, המנסה ללא הצלחה לשנות את תוצאות הבחירות.

"ג'וליאני, ללא ספק ראש העיר הטוב ביותר בהיסטוריה של ניו יורק, שעבד ללא הפסקה בחשיפת הבחירות המושחתות ביותר (בפער) בהיסטוריה של ארצות הברית, נמצא חיובי לווירוס הסיני", כתב הנשיא. "החלמה מהירה רודי, אנחנו נמשיך!".

בוול סטריט ג'ורנל דווח כי ג'וליאני אושפז בבית החולים ג'ורג'טאון שבוושינגטון, אך לא נמסר מה מצבו. הוא שיתף בחשבונו את את הציוץ שפרסם טראמפ מוקדם יותר, ואף הודה לתומכים שאיחלו לו החלמה מהירה. בנו של ג'וליאני, אנדרו, המשמש כעוזרו המיוחד של טראמפ, צייץ בטוויטר כי אביו "נח, מקבל טיפול ומרגיש טוב". אנדרו ג'וליאני נדבק אף הוא בנגיף בחודש שעבר.

רודי ג'וליאני ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ במועדון הגולף של טראמפ בניו ג'רזי, 14 באוגוסט 2020. AP
"עבד ללא הפסקה בחשיפת הבחירות המושחתות ביותר בהיסטוריה". טראמפ וג'וליאני/AP

ג'וליאני עלה לגדולה בזכות חיסול ארגוני הפשע של ניו יורק, ומנהיגותו בימים שלאחר פיגועי 11 בספטמבר. הוא הפך לאחד האנשים הקרובים ביותר לטראמפ ומוביל את מאבקו בתוצאות הבחירות לנשיאות, בהן הפסיד. ג'וליאני טען לאחרונה, ללא ראיות או הוכחות, כי הוגו צ'אבז, המנהיג הסוציאליסטי של ונצואלה לשעבר שמת לפני שבע שנים, אחראי להפסד של טראמפ בבחירות.

"אסור לנו לאפשר לנוכלים האלו לגנוב את הבחירות מהעם האמריקני. הם בחרו בדונלד טראמפ. הם לא בחרו בג'ו ביידן", טען ג'וליאני, חרף העובדה שהנשיא הנבחר קיבל כשישה מיליון קולות יותר מטראמפ, בנוסף לגריפת 306 אלקטורים, שבשיטת הבחירות האמריקנית הם אלו הקובעים.

גם בנו של טראמפ, דונלד טראמפ ג'וניור, אובחן חיובי לנגיף הקורונה לפני שבועיים והפך לרביעי למשפחת טראמפ שנדבק בווירוס שגבה את חייהם של יותר מרבע מיליון אמריקנים. הוא הצטרף לאביו, הגברת הראשונה מלניה טראמפ ובנם בארון, שהחלימו מהנגיף בחודש אוקטובר. גם בת זוגו של טראמפ ג'וניור, קימברלי גילפויל, נדבקה בווירוס.

כמו כן, עשרות יועצים ומקורבים של טראמפ אובחנו חיוביים לווירוס בחודשים האחרונים, בהם ראש הסגל מארק מדוז ודוברת הבית הלבן קיילי מקנאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully