וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: נהגת מצאה עכביש ענק מסתתר בידית דלת המכונית

20.12.2020 / 0:07

זהירות: אתם לעולם לא תעלו שוב על ההגה אחרי שתחשפו לתיעודה המחריד של נהגת מאוסטרליה שמצאה עכביש ענק במקום הכי לא צפוי שיש

הרגע בו עכביש ענק מופיע במטבח/LIVELEAK

רובנו נתקלנו בעבר בעכבישים קטנים שמצאו מחסה ברכב שלנו - אך דבר כזה אימתני מעולם לא ראינו - ומזל, כי אחרת אין שום סיכוי שהיינו עולים שוב על הרכב. תושבת אוסטרליה ניגשה לרכב שלה ביום שמשי במיוחד ורגע לפני שפתחה את דלת הנהג - הבחינה ביצור שעיר ומוזר המסתתר מתחת לידית הדלת. מאחר שמדובר באוסטרליה, שם הזוחלים תמיד גדולים ומאיימים יותר, הנהגת מצאה בפתח הדלת עכביש עצום ושעיר במיוחד.

עכביש מסתתר בידית דלת המכונית. Facebook/ Australian spider identification page, צילום מסך
מי זה שם?/צילום מסך, Facebook/ Australian spider identification page

תושבת ארמידל, ניו סאות' ויילס, שיתפה בפייסבוק תמונה ולצידה הטקסט: "חשבתי שזה זחל סעיר בהתחלה. לא נסעתי ברכב שלי במשך שבוע". ממבט ראשון ניתן לראות בתמונה יצורי מסתורי שמתחבא לו מתחת לידית הדלת. אולם, מבט מקרוב מראה בבירור שאלה רגליו וגופו השעיר של עכביש גדול ומסוכן.

הטראומה של הנהגת המסכנה הפכה לויראלית ברשת, לאחר שהפוסט שלה שותף בקבוצת הפייסבוק האוסטרלית "זיהוי עכבישים", בו חברים יותר מ-31 אלף משתמשים. מנהלי הקבוצה סיפרו שנאלצו להסיר המון הודעות של אנשים ששיתפו את דעותיהם הקיצוניות על התמונה.

עכביש מסתתר בידית דלת המכונית. Facebook/ Australian spider identification page, צילום מסך
פחד אלוהים: עכביש מסתתר בידית דלת המכונית/צילום מסך, Facebook/ Australian spider identification page

בעלת הרכב חשפה כי למזלה היא הבחינה בעכביש "ממש ברגע האחרון", רגע לפני שאחזה בידית. אחד כתב בתגובה: "אני אוהב עכבישים אבל אני בטח הייתי חייב להחליף תחתונים אם הייתי שם את היד שלי שם בטעות". אחר צחק: "זו לא המכונית שלך יותר, יש לה בעלים חדשים. יכולה גם למסור לו את המפתחות". אדם נוסף כתב: "אני בחרדה מטורפת עכשיו. לעולם לא אפתח יותר דלת של מכונית בלי להביט פעמיים".

אחרים טענו שהעכביש לא ניסה לארוב לטרף שלו אלא פשוט חיפש הגנה מהשמש החזקה. אחד כתב בתגובה: "מסכן, הוא כנראה נשרף מהשמש על מתכת המכונית וחיפש צל או מקום קריר יותר. לכן הוא נתקע שם עד שהחום יעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully