וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמון הדלת של המסכן הזה צלצל ב-2 בלילה - ואתם לא רוצים לראות מי חכה לו מעבר לדלת

7.8.2020 / 0:01

משתמש "רדיט" השאיר כמה צופים מבועתים לגמרי אחרי שהראה להם מי צלצל בפעמון הדלת שלו שוב ושוב ב-2 בלילה. רמז: זה יצור מהסיוטים שלכם

עכביש צילצל בפעמון הדלת באמצע הלילה/REDDIT

צלצול בדלת באמצע הלילה זה אחד מהדברים הכי מבהילים שאנחנו יכולים לחשוב עליו. אבל זה היה רק התלת הסיוט של תושב אוסטרליה שהתעורר בבהלה כשמישהו החל לצלצל בפעמון הדלת שלו בדיוק בשעה 2:00 בלילה. למזלו, הוא התקין מצלמת אינטרקום ולא היה צריך לקום ןלפתוח את הדלת כדי לגלות מי מתעניין בשלומו בשעות הקטנות של הלילה. אנחנו לא סתם אומרים שהיה לו מזל גדול: אם הוא היה פותח את הדלת, לא בטוח שהוא היה כאן היום כדי לספר.

בסרטון ממצלמת האינטרקום שלו, אותו הוא פרסם למחרת ברדיט תחת הכותרת "חבר ותיק המשיך לצלצל בפעמון הדלת שלי בשעה 02:00 בלילה", ניתן לראות בבירור את המבקר המפתיע - או יותר נכון את רגליו השעירות והארוכות. מנחשים כבר מי צלצל בפעמון הדלת באמצע הלילה?

אז החבר המפתיע שקפץ לביקור הוא עכביש אימתני למראה המכונה עכביש הצייד (מברישן), הידוע במהירותו ובגודלו הרב. העכביש נצפה בסרטון הולך לאט לאט על גבי עינית המצלמה עד שהוא מכסה אותה לגמרי. תפתחו לו?

עכביש מצלצל בפעמון הדלת ב-2:00 בלילה. Reddit, צילום מסך
כאן רואים רק את הרגל: עכביש מצלצל בפעמון הדלת ב-2:00 בלילה/צילום מסך, Reddit

בעוד רובנו היינו ודאי צורחים באימה ולא עוצמים עין כל הלילה, הבחור סיפר שהוא כבר נתקל בעברו לא פעם בעכבישים ושהוא כבר אינו מפחד מהם. זה עדיין הפתיע אותו למצוא אחד כזה מצלצל בדלת ביתו בשעות הקטנות של הלילה. אחד הצופים שאל אותו אם הוא ארסי וזה השיב לו: "לא, עכבישי צייד אינם ארסיים. הם פשוט גדולים, מפחידים למראה ומהירים, ולך תוציא אחד כזה מהבית שלך. לרוב הם פשוט מסתובבים ואוכלים חרקים". הבחור אינו מדייק בלשון המעטה, כיוון שעכבישי צייד דווקא כן מכילים ארס שמשתק את טרפם, אולם נשיכותיהם אינן נחשבות מסוכנות לאדם בריא, ולם ישנם דיווחים על מקרים שבהם ננשכו בני אדם על ידי סוגים שונים של מברישניים, וההשפעות היו שונות וכללו בין השאר נפיחות וכאב מקומיים, מלווים לעיתים בבחילה, כאבי ראש, הקאות, אי סדירות בקצב הלב ופרפורים המעידים על השפעות מערכתיות נוירולוגיות מסוימות, בעיקר במקרים של נשיכות חמורות או רבות. לא תמיד ברור מה גורם לעכבישים ממשפחת המברישניים לנשוך בני אדם - אבל אנחנו מעריכים שהם לא נוטים לצלצל בדלת של קורבנות פוטנציאליים. חשוב לדעת שהמברישניים דווקא נחשבים מועילים לאדם מאחר שהם ניזונים מחרקים מזיקים כמו תיקנים.

עכביש מצלצל בפעמון הדלת ב-2:00 בלילה. Reddit, צילום מסך
טוב שבאת? הנה העכביש מכסה בגופו את המצלמה/צילום מסך, Reddit

ברשת כמובן מיהרו להגיב לסרטון המבעית ואחד כתב: "מצטער, תרמתי במשרד" ואחר הוסיף: "פחד מוות. שיתוק. במקומו אני יוצא מהמרפסת ולא חוזר הביתה לעולם". אחרים היו יותר מסבירי פנים לאורח: "מסכן, בטח לא היה לו איפה לישון. פתח לו את הדלת ותן לו כמה מקקים לנשנוש", כתב אחד ואחר הוסיף: "איזה שכן חמוד!".

אדם נוסף הסביר מדוע לדעתו העכביש קפץ לביקור בשעה כזאת: "האור האינפרא אדום מעניק חום. העכבישים שלי פורסים קורים מול המצלמות בגלל החום ואז השממיות שלי מגיעות ואוכלות אותן, והציפורים באות ואוכלות את השממיות ואז הנחשים באים ואוכלים את הציפורים וכך זה מתחיל מחדש. אני פשוט נשאר בפנים ומשתדל לא להסתכל על המצלמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully