וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'יודה' צץ מבין השיחים והביט ישר אל הצלמת ההמומה

26.7.2020 / 0:08

קבוצה טיילה ביער בארצות הברית כשלפתע יצור צהבהב צץ מבין השיחים, הציץ עליהם והרים את האוזניים. הרשת כבר גועשת בספקולציות מה זה יכול להיות, כשהמאסטר ג'דיי ממלחמת הכוכבים מככב בראש, אך גם יצורים מהמיתולוגיה המצרית

Disclose Screen 'The Grimreefar' / Stephanie Gibbson

אישה תיעדה יצור מוזר ששהה באזור שקרוב לבית שלה במיניסוטה, והרשת גועשת. סטפני גיבסון, שצילמה את הסרטון המפתיע, סיפרה בפוסט בפייסבוק שהיצור המוזר התחבא בקבוצה של איילים, אלא שלפתע הוא עצר והסתכל ישר אליה.

בסרטון, היצור הצהבהב מציץ מבין השיחים. "אוקיי, מה זה?", אומרת האישה שמצלמת את הסרטון, "אני חושב שהוא הרגע הסתובב והסתכל עלינו", נשמע קול שני. לפתע כולם צעקו, "או מיי גאד! הוא הסתכל הרגע והרים את האוזנים שלו". לרוע המזל של מי שמתעניין, היצור לא התקרב או עזב את האזור בו הוא התחבא לאורך כל הסרטון.

צפו בתיעוד המלא

יצור מסתורי הנחשד כיודה מציץ מבין השיחים. Disclose Screen 'The Grimreefar' / Stephanie Gibbson, צילום מסך
ה'יודה' שמציץ מהשיחים/צילום מסך, Disclose Screen 'The Grimreefar' / Stephanie Gibbson

הסרטון עלה ליוטיוב בערוץ תאוריות הקונספירציה "'The Grimreefar'" ומאז יצר באז גדול, עם יותר מ-30,000 צפיות. אנשים רבים הציפו את התגובות בהשערות מה היצור יכול להיות. "הוא סוג של יודה, מאוד מוזר", טען אחד, שני הוסיף: "אני די בטוח שמדובר ביודה". שלישי טען: "הוא נראה כמו סוג של מפלצת, אבל אתם יודעים, הוא גם מזכיר לי את המפלצת המצרית "באסתת". לעומתם היו השערות יותר נורמליות כשחלק טענו שמסובר בסך הכל באחד האיילים, או בחתול גדול.

אנשים רבים טענו שהסרטון מזוייף ואחרים באו בטענות לרמה של הסרטון, ואמרו שחבל שלא צולם בטלפון טוב יותר, אך מישהו בא לעזרת האישה ואמר: "לא כולם יכולים להוציא 1,200 דולר רק בשביל הסיכוי שייתקלו במפלצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully