וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לתעלומת המפלצת המסתורית עם שלוש הרגליים

8.2.2020 / 0:02

הרשת החברתית געשה בעקבות סרטון של ייצור מפחיד שנלכד על ידי דייגים והושווה למפלצת מהסדרה "דברים מוזרים" של נטפליקס, אלא שאז הגיעו מומחים ימיים ושמו סוף לתעלומה

Nataliia Vorobok/TikTok

ייצור ים שהיה מי שהווה אותו למפלצת הדמוגורגון מהסדרה "דברים מוזרים" זוהה בעקבות סרטון ויראלי שהופץ ברשתות החברתיות. הייצור המוזר נשלף מהים על ידי חבורת דייגים, למרות שלא ברור היכן, מתי וכיצד הוא נתפס.

בוידאו, שהופץ ברשת TikTok על ידי נטליה וורובוק נראה בעל החיים מתהפך על הסיפון, כשניתן לראות שי לו זרוע (משוש) אחת ארוכה מאוד, ועוד שני משושים, ספק רגליים, קצרות יותר. היצור בצבע אפור נראה כבעל פה פתוח, ועם קשקשים באזור שבו הייתם מצפים שיהיו לו עיניים.

הצופים בסרטון נותרו מבולבלים מאוד על ידי הייצור, כשרבים מהם נואשים לדעת במה בדיוק מדובר. אחד המשתמשים ברשתות החברתיות כינה אותו "סנאי ים", היו אחרים שהשוו אותו למפלצת השטנית מהסדרה של נטפליקס "דברים מוזרים" או שהיו בטוחים שזהו פוקימון.

למרות שהייצור נראה כאילו הגיע מכוכב אחר, באופן רשמי מדובר בייצור תוצרת כדור הארץ שלנו. מומחים בארגון הצדקה "חברי האוקיינוס" זיהו את הייצור כסוג של דג מחויץ זימים, מונח שמתייחס לחיות לא מפותחות ממשפחת הכרישים והתירסניתיים - כשלמעשה מדובר בתת-מחלקה במחלקת דגי הסחוס של יצורים ימיים.

"המומחים הימיים שלנו הסתכלו על הסרטון, ובלי לראות את הייצור בעיניים מקרוב, קשה לספק זיהוי ודאי", כתב מרכוס וויליאמס, מומחה לחיות ימיות מהמרכז, "למרות זאת, ממה שאנחנו יכולים לראות, זה נראה כמו תריסתן לא מפותח. זה תמיד מעניין לראות סוגים של חיות שלא ראינו לפני כן באוקיינוס, וזאת מאחר שרק סיימנו לחקור כ-5 אחוזים ממנו, ונראה שיש עוד חיות רבות שנגלה בעתיד. כחברי האוקיינוס, זה אחד הדברים החשובים שבגללם חשוב לשמור על האוקיינוס שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • יצור ימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully