וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ונמלט: צעיר מערערה הואשם בפציעת שוטר כשנהג על טרקטורון

4.12.2020 / 23:20

היחידה המרכזית של משטרת התנועה איתרה את הגבר בן ה-22 בישוב, בין היתר באמצעים טכנולוגיים. הוא הואשם באי מתן עזרה, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק. בנוסף לרוכב, יואשמו שלושת חבריו בשיבוש הליכי משפט. כלי הרכב הוחבא בבית חברו והוחרם

בווידאו: תושב ערערה פגע במתנדב משטרה והחביא את הטרקטורון עליו נהג/עריכה: שאול אדם

תושב ערערה בן 22 מואשם כי נהג על טרקטורון בפראות, ברח משוטר שניסה לעצר אותו ופצע אותו במהלך המרדף. לאחר שנמלט בחזרה לישוב, הוא החביא את כלי הרכב אצל חברו. הוא נלכד בתום מצוד של היחידה המרכזית במשטרת התנועה והשבוע הגישה המשטרה נגדו כתב אישום בגין אי מתן עזרה, התנהגות גורמת נזק, נהיגה בקלות ראש, נהיגה ללא לוחית זיהוי, סטייה מנתיב ושיבוש מהלכי משפט. כתבי אישום הוגשו גם נגד שלושת שותפיו של הנאשם - אף הם תושבי ערערה - המואשמים בשיבוש הליכי משפט.

המקרה התרחש באמצע חודש נובמבר בשעת צהריים, אז הבחין מתנדב סיירת האופנועים של אגף התנועה בטרקטורון בצבע כתום ללא לוחית זיהוי וללא קשת התהפכות. נהג הטרקטורון, לבוש חליפה וקסדה כתומה, רכב על כביש 65 לכיוון מזרח תוך שהוא מרים את שני הגלגלים הקדמיים באוויר.

בעקבות זאת, התקדם המתנדב לעבר הטרקטורון במטרה לעצורו וכשהגיע מצד ימין, החשוד הבחין ברוכב הסיירת וסטה ימינה על מנת להימלט לתוך השטח. בשלב זה פגע רוכב הטרקטורון עם חלקו הימני באופנוע של המתנדב. בעקבות הפגיעה, איבד המתנדב שיווי משקל והחליק על הכביש, ולאחר האירוע נמלט הרוכב מן המקום לתוך היישוב ערערה הסמול. כתוצאה מהפגיעה, המתנדב נפצע קלות משריטות ושפשופים בידו.

לאחר שפגע במתנדב משטרה: תושב ערערה החביא את הטרקטורון עליו נהג
4.12.20. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מצלמות האבטחה של אחד החשודים מחביא את הטרקטורון, השבוע/דוברות משטרת ישראל

האירוע הועבר לטיפול היחידה המרכזית של אגף התנועה, שפתחה בחקירה לאיתור הרוכב החשוד, במהלכה הצליחו לאתר תיעוד של הימלטות הרוכב ולהתחקות אחר מסלול מנוסתו בסיוע אמצעים טכנולוגיים. הטרקטורון עימו ביצע הרוכב את העבירות הוסלק אצל חבר שלו ואותר בחצר ביתו.

בלשי הימ"ר, ביחד עם שוטרי יס"מ חוף הגיעו לחיפוש בבתי החשודים - רוכב הטרקטורון וחבריו - שם איתרו, בנוסף לכלי הרכב, את צילומי מצלמות האבטחה בהם נראה הנאשם ביחד עם חבריו מחביאים את הטרקטורון וזאת לאחר שפירקו את הפלסטיקים שעל גביו.

במסגרת כתב האישום, הוגשה אף בקשה לחילוט הטרקטורון עימו ביצע הנאשם את העבירות המיוחסות לו - בשווי 32,500 שקלים.

החשודים נעצרו והובא לחקירה במשרדי הימ"ר, שם הודו החשודים בכל העבירות המיוחסות להם ואף ביצעו שחזור של האירוע. בסיום החקירה נעצר החשוד המרכזי ולמחרת הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה, ששיחרר אותו למעצר בית.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "אגף התנועה פועל באופן נחוש ויפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותו בכדי להגדיל את סיכויי עברייני התנועה להיתפס ולעמוד לדין. נהג שנמלט מהמשטרה מחמיר את מצבו באופן משמעותי ומסכן את עצמו ויתר משתמשי הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully