וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל נערך לעוצר יציאות בשל התחלואה, חיילים התבקשו להביא ציוד לחודש

30.11.2020 / 10:02

המשרתים ביחידות הסגורות נדרשו להיערך בהתאם, נוכח הגידול במספר המאומתים בשורות הצבא. בצה"ל אף חידדו את את הנחיות הבידוד במאמץ לבלום התפשטות מואצת של הנגיף. 204 חיילים חולים כעת בנגיף ו-2,491 נמצאים בבידוד

בווידאו: מפקדת אלון של צה"ל לקטיעת שרשאות ההדבקה/צילום: דו"צ, עריכה: אסף דרורי

צה"ל נערך לעוצר יציאות שיונהג ביחידות הסגורות, נוכח הגידול המתמשך בתחלואה בקורונה. בהודעה שפורסמה היום (שני) נקראו המשרתים ביחידות אלו השוהים כעת בחופשה להגיע עם ציוד מותאם לחודש שלם.

כמו כן, בהודעה עודכנו הנהלים הנוגעים לחופשות החיילים. משרתים היוצאים לחופשה פרטית באחד האיים הירוקים יידרשו לערוך בדיקה במסגרת אזרחית, דוגמת מתחמי הדרייב אין. אם מדובר בנופש צבאי או מבצעי החיילים יוכלו לבצע את הבדיקה הן במתקן אזרחי והן במתקן צבאי, לבחירתם. עובדי צה"ל המשרתים באילת יתבקשו להיבדק אחת לשבוע. בגיוס מילואים לתעסוקה מבצעית המליץ צה"ל לערוך בדיקות אזרחיות טרם ההתייצבות.

בנוגע להגבלות התכנסות, הוחלט כי אירוע באולם סגור יתקיים בתפוסה של עד שליש מקיבולת האולם ולא יותר מ-150 אנשים. אם האירוע משלב אזרחים תתבצע הפרדה בינם לבין המשרתים.

טקס סיום קורס קצינים קרביים  במעמד נשיא המדינה,  ראובן ריבלין, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק,  מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, מפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה גיא לוי,מצפה רמון בה"ד 1, 1 ביולי 2020. דובר צה"ל
משרתים ביחידות סגורות התבקשו להביא ציוד לחודש/דובר צה"ל

בהודעה שפורסמה באתר צה"ל, נכתב כי "יש להימנע ממפגשים במרחב האזרחי ככל הניתן ולצמצם התקהלויות". עוד צוין כי "יש לנהוג באחריות אישית מוגברת, להקפיד על הנחיות ההיגיינה, עטיית מסיכה ומניעת התקהלות".

אתמול עדכן דובר צה"ל כי 204 חיילים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל חולים כעת בקורונה. כלל החולים במצב קל, למעט שניים שמצבם מוגדר בינוני. עוד נמסר כי 2,491 משרתים שוהים בבידוד ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully