וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

985 אובחנו בקורונה ביממה; אמ"ן מזהיר מגל משמעותי לפני החיסונים

עודכן לאחרונה: 30.11.2020 / 9:00

משרד הבריאות עדכן כי מניין הנדבקים מפרוץ המגיפה עלה ל-355,980, לאחר שאתמול נערכו 39,774 בדיקות. 9,897 מהם חולים פעילים, כש-263 במצב קשה ו-114 מונשמים. אמ"ן: ככל שימומשו ההקלות במשק, צפויה עלייה בתחלואה בכל המגזרים

בווידאו: 400 אלף תלמידי התיכונים חוזרים ללימודים/צילום: יותם רונן

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 985 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-355,980 איש. אתמול התקבלו תוצאות עבור 39,774 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 2.5%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 9,897. בבתי החולים מאושפזים 502 חולים, מתוכם 114 מונשמים ו-263 חולים קשה. נכון להיום מתו 2,864 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

אתמול אובחנו 569 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 17,472, ומתוכן 3.3% נמצאו חיוביים לנגיף.

מוקד מכבי, רמת השרון 5 באוקטבור 2020. ראובן קסטרו
2.5% חיוביים. בדיקות קורונה ברמת השרון/ראובן קסטרו

לצד לפרסום נתוני התחלואה היומיים, מרכז המידע והידע של אגף המודיעין מזהיר מפני גל תחלואה משמעותי נוסף טרם השפעת חיסון כלשהו, ככל שתתבצע פתיחה בלתי מבוקרת של המשק. האזהרה באה על רגע נתוני התחלואה בעולם, לצד מגמת עלייה ברורה במספר המאומתים היומי בישראל בשבוע האחרון. באמ"ן אף מתריעים כי ככל שימומשו ההקלות המתוכננות לצד אלו שיצאו לדרך, רמת התחלואה צפויה לעלות - בכל המגזרים.

דוחות מרכז המידע והידע מופקים מדי יום בידי אגף המודיעין בצה"ל על בסיס נתוני התחלואה של משרד הבריאות. המסמכים נעשים לבקשת משרד הבריאות, אולם לדברי המנכ"ל פרופ' חזי לוי, המלצותיהם נשקלות לצד אחרים. חרף העובדה שמדובר במסמך רשמי הוא אינו מתפרסם על ידי משרד הבריאות או צה"ל, ומודלף לתקשורת על ידי גורמים שונים. מבדיקת וואלה! NEWS עלה כי אף גוף מהשניים לא מוכן לקחת אחריות על פרסומו

פיילוט פתיחת הקניונים, קניון איילון רמת גן, 27 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
"ככל שימומשו ההקלות", צפויה עלייה בתחלואה. פיילוט פתיחת הקניונים בסוף השבוע/ראובן קסטרו

במקביל לעלייה במספרי הנדבקים, אתמול שבו ללימודים כ-400 אלף תלמידי תיכונים ברחבי הארץ.. זאת, אחרי חודשיים וחצי בהם למדו תלמידי כיתות י'-י"ב מהבית בשל הגבלות הקורונה על מערכת החינוך.

כמו ביתר הכיתות שחזרו, גם חזרתם ללימודים של תלמידי התיכונים מלווה בהגבלות: הם ילמדו לפחות יומיים בשבוע בבית הספר, בקפסולות של עד 20 תלמידים, כשכל תלמיד יוכל לעבור בין שתי קבוצות לכל היותר. בנוסף, כל מורה יוכל ללמד ארבע קפסולות בלבד, בדומה למתווה של בתי ספר יסודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully