וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן שבר את כף הרגל כששיחק עם כלבו; טראמפ: "החלמה מהירה"

הנשיא הנבחר סובב את הקרסול ופיתח שברי מאמץ במרכז כף הרגל והוא עשוי להזדקק למגף מיוחד למשך כמה שבועות. יריבו, המסרב להכיר בהפסד, איחל לו החלמה מהירה. בגיל 78, ביידן יהיה הנשיא המבוגר ביותר אי-פעם והוא מתכנן להביא את שני כלביו לבית הלבן

בווידאו: נשיא ארה״ב הנבחר ביידן מציג את הצוות שבחר/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן, סובל משברי מאמץ בכף רגלו לאחר שסובב את הקרסול ביום שבת האחרון - כך נמסר מלשכתו הלילה (שני). הוא נפצע כששיחק עם אחד הכלבים שלו בביתו שבדלאוור. "ההערכה היא שהוא צפוי להזדקק למגף הליכה במשך מספר שבועות", אמר האורתופד של ביידן, ד"ר קווין אוקונור.

בעקבות זאת, ביידן בן ה-78 נבדק אצל אורתופד מומחה שהחליט לנקוט במשנה זהירות בשל גילו המבוגר. עם כניסתו לבית הלבן ב-20 בינואר, ביידן יהיה לנשיא המבוגר ביותר שאי פעם התמנה לתפקיד.

"צילומי הרנטגן לא הצביעו בוודאות על שבר, אך בבחינה שלהם עלה צורך בצילום סי-טי מפורט יותר", סיפר אוקונור. הבדיקה הבאה כבר הראתה שברי מאמץ זעירים בשתי עצמות במרכז כף רגלו הימנית. כשעזב את משרד הרופא אל צילום הסי-טי, ביידן נצפה צולע והלך ללא קביים.

נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן עם כלבו, מייג'ור, בעמותה לטיפול ואימוץ כלבים במדינת דלוואר. 2018.. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ביידן יחד עם מייג'ור, אחד משני הכלבים שלו. 2018 (צילום: פייסבוק)/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בתגובה להודעה על הפציעה, הנשיא דונלד טראמפ איחל לביידן "החלמה מהירה" בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

ביידן נפצע כששיחק עם מייג'ור, אחד משני רועים גרמניים שבבעלותו, שאומץ לפני שנתיים ממקלט להצלת כלבים בדלאוור, ויהיה הכלב הראשון שחולץ ממקלט וישהה בית הלבן. השני הוא צ'אמפ בן ה-12 שנרכש בפנסילבניה.

שיירת הנשיא הנכנס ג'ו ביידן מגיעה למרפאה האורטופדית לאחר שהוא סובב את הקרסול כששיחק עם כלבו. 29 בנובמבר 2020. AP
השיירה של ביידן מגיעה למרפאה האורתופדית בדלאוור, הלילה (צילום: אי-פי)/AP

בשנה שעברה, פרסם רופאו האישי של ביידן סיכום בן שלושה עמודים המפרט את מצבו הבריאותי של הנשיא הנבחר. הוא תיאר אותו כבן אדם בריא, נמרץ ופעיל לגילו. לדברי רופאו, ביידן מקפיד לבצע פעילות גופנית באופן קבוע הכוללת רכיבה על אופניים סביב ביתו. כמו כן, ציין כי הוא כשיר לבצע בהצלחה את תפקידו הנשיאותי.

ב-1988, ביידן עבר ניתוח חירום לשתי מפרצות שהתגלו במוחו, אך התאושש לחלוטין. בדומה ליריבו טראמפ, ביידן לא פרסם את תיקו הרפואי במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully