וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: כחול לבן יובילו לבחירות; במפלגה ענו: אם לא היה משפט, היה תקציב

עודכן לאחרונה: 26.11.2020 / 15:19

נתניהו על שותפיו בפירוק הממשלה אם לא יחלו לשתף פעולה ויחדלו לפעול כישות עצמאית. בכחול לבן השיבו: "מי שאינו מקיים הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה נתניהו"

בווידאו: נתניהו אומר שאם לא יהיה שינוי בגישת כחול לבן נלך לבחירות/צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו איים היום (חמישי) שפעולותיה של כחול לבן עלולות להוביל לבחירות. "אם נראה גישה אחרת מכיוון כחול לבן ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה אפשר יהיה להמשיך - אם לא אז לצערי זה יוביל לבחירות", אמר בטקס קבלת הפנים לטיסה הראשונה של חברת Fly Dubai מאיחוד האמירויות לנמל התעופה בן גוריון.

"מעדיף שנוכל להמשיך להתעסק בלהביא שלום ובלהביא חיסונים ובכלכלה", המשיך, והתייחס גם לחוזה השלום עם האמירויות: "אני צופה שמעגל הנורמליזציה יתרחב ושבחודשים הקרובים נראה עוד מדינות מצטרפות לנורמליזציה ברמה כזו או אחרת. אי אפשר לעצור את התהליך הזה".

בכחול לבן תקפו חזרה וטענו כי נתניהו הוא זה שמוביל לבחירות. "מי שמפר הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב המדינה ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה בנימין נתניהו", מסרו. "לא סתם בכל סקר רוב מוחץ של הציבור מאשים את נתניהו בהליכה הצפויה לבחירות - כי זו אמת. אם לא היה משפט - היה תקציב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה של חברת "פליי דובאי" מאבו-דאבי, בנמל התעופה בן גוריון, 26 בנובמבר 2020. דוברות רשות שדות התעופה, אתר רשמי
נתניהו בנתב"ג, היום/אתר רשמי, דוברות רשות שדות התעופה

מאוחר יותר, הוציאו בליכוד הודעה נוספת בניסיון להבהיר את הדברים. "ראש הממשלה נתניהו סבור שאין שום סיבה ללכת לבחירות, אך אמר שאם כחול לבן ימשיכו לקיים ממשלה בתוך הממשלה הם יגררו בכך את ישראל לבחירות".

האמירה של ראש הממשלה מגיעה ברקע מתיחת בין המפלגות. אתמול עדכן משרד האוצר כי השר ישראל כץ יציג בשני את תקציב 2021 בפני נתניהו, ויתחיל בהליך לקראת אישורו בחודש פברואר, בניגוד לדרישת כחול לבן לעשות זאת כבר בדצמבר.

יומיים קודם לכן, ראשי המפלגות החליפו מהלומות בישיבות הסיעות בכנסת. נתניהו תקף את שר הביטחון על ההחלטה להקים ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת הצוללות ואמר כי זו "בושה שגנץ משתמש בצה"ל ככלי ניגוח פוליטי". גנץ מתח על ראש הממשלה ביקורת מרומזת, והתייחס לדיווחים על פגישה חשאית של נתניהו עם יורש העצר של ערב הסעודית ללא ידיעתו. "הדלפת הטיסה החשאית לסעודיה הינה צעד חסר אחריות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully