וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל העלייה בתחלואה: סגר בשכונות בחורה וכסייפה; ההגבלות על נצרת הוארכו

25.11.2020 / 23:48

ועדת השרים הכריזה גם על ריינה כאזור מוגבל, וכן האריכה את המגבלות על עוספיה עד ליום שבת. זאת, בשל העלייה במספר המאובחנים בקורונה ביישובים אלו. בנצרת יפוג תוקף התקנות המיוחדות ביום שלישי

בווידאו: חתונה בנצרת בניגוד להנחיות/צילום: דוברות משטרת ישראל

ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל האריכה הערב (רביעי) את ההגבלות על נצרת ועוספיה, בהן הוכרז סגר ביום שבת האחרון. זאת, בשל נתוני התחלואה בנגיף הקורונה, שרשמה זינוק בימים האחרונים במקומות אלו. על פי החלטת השרים, המגבלות בנצרת יימשכו עד ליום שלישי בשבוע הבא, ועוספיה תוגדר כאזור מוגבל עד לשבת הקרובה.

בנוסף, שכונות מספר 42 ו-43 בכסייפה ושכונה מספר 1 בחורה הוכרזו גם הן כאזור מוגבל. בנוסף להן, הטילה הוועדה מגבלות על המועצה המקומית ריינה, שהוכרזה גם היא כאזור מוגבל.

נצרת, 25 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
הסגר הוארך עד שבת. נצרת, היום/ראובן קסטרו

ההכרזה של ועדת השרים מגיעה ברקע העלייה בתחלואה במגזר הערבי בכלל ונצרת בפרט, שנחשבת לאחד ממוקדי התחלואה הבולטים בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר, היא הייתה היישוב עם מספר החולים הפעילים השני בגובהו בארץ, ושנייה מבחינת מספר החולים החדשים באותו השבוע.

ביום שישי האחרון ועדת השרים אישרה את המלצת משרד הבריאות והטילה סגר על נצרת ועוספיה למשך חמישה ימים, בשל העלייה בתחלואה. כמו כן, הסגר על קלנסווה ובוקעתא הוארך עד ליום שישי בבוקר.

עוד בוואלה!

קבינט הקורונה אישר את מתווה הפיילוט לפתיחת הקניונים

לכתבה המלאה

הבוקר, עדכן משרד הבריאות עדכן כי 832 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-331,179. אתמול התקבלו תוצאות עבור 58,232 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 1.4%. מספר החולים הפעילים בישראל כעת הוא 9,064.

בבתי החולים מאושפזים 457 חולים, מתוכם 120 מונשמים ו-268 חולים קשה. נכון להיום, מתו 2,822 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully