וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח בנגב

עודכן לאחרונה: 24.11.2020 / 13:45

כוחות אזרחיים וצבאיים הוזעקו לאזור משמר הנגב בעקבות דיווח על התרסקות כלי טיס. צוותי כבאות החלו בכיבוי האש שפרצה עם פגיעת המטוס בקרקע, ואנשי רפואה קבעו את מותם של שני השניים. "המטוס היה בוער כליל, השאריות היו מפוזרות", סיפר אחד הכבאים. נסיבות התאונה נבדקות

בווידאו: דיווח מזירת התרסקות המטוס הקל בנגב/צילום: שי מכלוף ובמת החדשות

שני בני אדם נהרגו היום (שלישי) בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח בנגב, בסמוך למשמר הנגב. צוותי הצלה שהגיעו למקום העניקו לשניים טיפול רפואי במקום, ובסיומו קבעו את מותם. כוחות כיבוי ורפואה, וכן מסוקים צבאיים הוזנקו למקום. נסיבות התאונה בבדיקה.

סגן מנהל בית ספר לפרמדיקים במד"א, חן ורמוס, הגיע לזירת התרסקות המטוס הקל במסוק מד"א. ורמוס סיפר כי "קיבלנו קריאה על מטוס קל שהתרסק בשדות. הוזעקנו משדה תימן, המסוק שלנו מוצב לא רחוק מכאן, ותוך חמש דקות הגענו למקום. זיהינו מלמעלה הריסות, וכוחות הכיבוי כבר היו במקום והתחילו לכבות את האש. כשנחתנו ראינו שני נפגעים, שלא נותר אלא לקבוע את מותם בשטח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס שהתרסק בנגב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התרסקות המטוס בנגב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רב-רשף אריק אלימלך תיאר כי את השתלשלות האירועים. "קיבלנו הודעה על התרסקות מסוק באזור נחל גרר. הזנקנו מספר צוותי כיבוי. ראינו מסוק קל שהתרסק על הקרקע, והיה בוער כליל. לצערי במקום היו כבר שני הרוגים. ראינו שאריות של המטוס מפוזרות על הקרקע, חלקן בוערות", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות צבא והצלה בזירת התרסקות המסוק, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

זירת התרסקות המטוס

בחודש מאי האחרון, איש העסקים שי בן יצחק נהרג בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח ליד קיבוץ יקום שבשרון. בנו בן ה-11 של בן יצחק, שהיה עמו על המטוס, נפצע קשה.

בן יצחק בן ה-52 היה ממייסדי חברת ההימורים 888 והתגורר בכפר נטר. לאחר ההתרסקות הם נלכדו בתוך המטוס וחולצו על ידי כוחות הכיבוי וההצלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של בן יצחק לאחר שלא הראה סימני חיים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully