וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטענה למעשה קונדס: שניים עוכבו בחשד שיידו אבנים בהפגנה נגד רה"מ

23.11.2020 / 11:07

המשטרה עיכבה לחקירה נערים בני 14 ו-15 לאחר שזוהו במצלמות האבטחה משליכים אבן לעבר רכב חונה סמוך להפגנה בשלומי. הדגלים השחורים: המשטרה טענה תחילה שמדובר במעשה קונדס, הלחץ הציבורי עבד

בווידאו: 2 קטינים עוכבו לחקירה בחשד שהשליכו אבנים למכוניות בהפגנה נגד נתניהו/עריכה: ניר חן

שני נערים, תושבי שלומי בני 14 ו-15, עוכבו לחקירה בחשד שניפצו באבנים שמשת רכב של מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ביישוב שלומי - כך הודיעה היום (שני) המשטרה. על פי החשד, האירוע התקיים במוצאי שבת, אז הנערים יידו אבנים לעבר רכב שחנה בצומת חניתה הסמוכה ליישוב, בו נערכות הפגנות מדי סוף שבוע.

"פעולות חקירה מהירות של שוטרי תחנת נהריה ובהם גביית עדויות ואיסוף צילומי אבטחה הביאו לחשיפת זהותם של החשודים ומעצרם אמש", מסרה המשטרה. החשודים שוחררו תחת תנאים מגבילים אך החקירה בעניינים נמשכת.

לאחר האירוע האלים, מפגינים בשלומי דיווחו למשטרה על המקרה, אך לטענתה מדובר היה במעשה קונדס. תנועת הדגלים השחורים תקפה את המשטרה על תגובתה, ואמש נעצרו החשודים במעשה.

ניזקי שמשת רכב חונה במהלך הפגנת הדגלים השחורים בשלומי 21 בנובמבר 2020. הדגלים שחורים, אתר רשמי
"מדובר בשיא חדש של בושה". שמשת הרכב שנופצה בשלומי/אתר רשמי, הדגלים שחורים

לאחר מעצרם, בתנועה מסרו: "המשטרה טענה כי מדובר ב'מעשה קונדס' ולאחר לחץ ציבורי, הביאה המשטרה את שני החשודים בזריקת אבנים ל'חקירה'. למרות שהאירוע מתועד הוחלט לא להביאם בפני שופט ולא להגיש נגדם כתבי אישום".

עוד הוסיפו בדגלים השחורים, "במדינת ישראל מעמידים לדין משליכי אבנים. לא נותנים להם כוס קפה וחיבוק. זאת לא משטרת ישראל - זאת משטרת נתניהו. מ"מ המפכ"ל מוטי כהן צריך להתבייש על מה שקורה בארגון בזמן המשמרת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully