וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניבליזם בגרמניה: מורה בברלין חשוד שאכל אדם אחר שהכיר ברשת

סטפן ר', מורה למתמטיקה וכימיה, נעצר אחרי שבשדה סמוך לביתו נמצאו שרידי אדם ועצמות. בביתו נמצאו כלי ניסור וחומר כימי להמסת רקמות. לפי הרשויות, הוא חיפש ברשת מידע על קניבליזם. לא ברור אם האדם שהכיר באפליקציית הכרויות התעניין בנושא אף הוא

בווידאו: דובר התובע מעדכן על מעצר חשוד בקניבליזם בברלין/צילום: רויטרס

המשטרה בגרמניה עצרה ביום חמישי גבר בן 41 בחשד שרצח ואכל אדם אחר בברלין. שרידי הקורבן, בן 44, שהוכרז כנעדר בראשית חודש ספטמבר, נמצאו ב-8 בנובמבר על ידי אזרח בשדה שבפאתי צפון ברלין. האזרח גילה שאריות עצמות רגל אנושית כשעליה סימני נשיכה, שטרם ברור אם שייכים לבעל חיים או לאדם.

החשוד, שזוהה בתור סטפן ר', מורה למתמטיקה וכימיה בבית ספר בעיר, נעצר בביתו שנמצא לא רחוק ממקום בו נמצאו שרידי הגופה, לאחר שכלבי גישוש הובילו את החוקרים למקום. בביתו נמצאו סכינים, מסור לחיתוך עצמות המשמש מנתחים ותיבת קירור גדולה.

ב"בילד" דווח כי החוקרים אף מצאו בבית החשוד 25 ק"ג של נתרן הידרוקסידי, רכיב שבאמצעותו ניתן להמיס רקמות אנושיות. לפי הדיווחים, החשוד טען בחקירתו כי ניסה להכין סבון.

סטפן ר', מורה למתמטיקה מברלין החשוד בקניבליזם. ללא, אתר רשמי
סטפן ר', המורה למתמטיקה החשוד בקניבליזם/אתר רשמי, ללא

ממשרד התובע בברלין נמסר כי הוא התעניין בקניבליזם ואף חיפש ברשת מידע על הנושא. טרם ברור אם גם הקורבן, שזוהה בתור סטפן טרוגיש, היה שותף להתעניינות בקניבליזם. ב"דר שפיגל" דווח כי השניים היו בקשר דרך הרשת החברתית Planet Romeo, המשמשת בעיקר כפלטפורמת היכרויות לקהילה הלהט"בית.

סטפן טרוגיש. ללא, אתר רשמי
נעדר מאז ספטמבר. סטפן טרוגיש/אתר רשמי, ללא

הדיווחים על המעצר עוררו במדינה השוואות למקרה המפורסם של "הקניבל מרוטנברג", בו הואשם ארמין מייווס בכך שאכל והרג אדם שפרסם באינטרנט מודעה בה ביקש שיהרגו אותו ו"לא יותירו עקבות". לעומת החשוד ברצח בברלין, מייווס, שמרצה מאסר עולם, מיהר לשתף את חוקריו בתאוותו לקניבליזם.

מקרה דומה קרה ב-2015, אז הורשע שוטר גרמני ברצח אדם אותו הכיר באתר המיועד לחובבי קניבליזם. למרות שבתביעה טענו כי הקורבן היה מעוניין להיאכל על ידי בן אדם אחר, לא הוצגו הוכחות כי השוטר אכן עשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully