וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הקניבל לוקחת אחריות על רצח המלצרית שנמצאה במקפיא: "זה בגלל שבגדתי"

5.3.2019 / 8:29

"זוג הקניבלים" הנחשד באכילת 30 קורבנות ב-18 השנים האחרונות, הועמד לדין על רצח מלצרית ששרידיה "בושלו, הוחמצו והוקפאו". האישה לקחה את האחריות לרצח - וטענה שמעשי הבגידה שלה הם שהניעו את בעלה למעשה הנורא

RT

נטליה בקשיבה בת ה-43 מרוסיה הורשעה בסוף השבוע במעורבותה ברצח מלצרית ונידונה ל-11 וחצי שנות מאסר. בנוסף לכך, נטליה נחשדת בהיותה חלק מצמד קניבלים שרצחו ואכלו כ-30 קורבנות במשך 18 השנים האחרונות. במשפטה הנוכחי היא נידונה רק על הרצח של המלצרית אלנה וושרושבה בת ה-35, מאחר ששרידיה נמצאו מפוזרים בדירתם של בני הזוג לאחר ש"בושלו, הוחמצו והוקפאו". בעדותה הראשונה הודתה נטליה שבעלה, דימיטרי בקשיבה בן ה-35, גם אכל את אוזניה ושפתייה של המלצרית לאחר שהסיר את עור גולגולתה, אולם חזרה בה מאוחר יותר מהטענות שבעלה קניבל. בצעד שהפתיע את כולם היא לקחה אחריות למעשי הרצח וטענה כי מעשי הבגידה שלה בבעלה "המטורף" - כפי שכינתה אותו - הם שהניעו אותו לרצח.

בתקשורת הרוסית דווח שנטליה בקשיבה נמצאה אשמה בהסתה לרצח, בעוד בן זוגה המכונה בתקשורת "השטן" עומד כעת בפני משפט רצח נפרד, לאחר שנמצא כי הוא אינו סובל מהפרעות נפשיות. בעוד התובעים במשפט טענו שהיא הייתה זו שהורתה לבעלה לבצע את הרצח - לדבריה, לאחר שנודע לבעלה כי היא מנהלת רומן מהצד במשך שלוש השנים האחרונות, הוא החליט על דעת עצמו לרצוח את המלצרית שפלירטטה איתו כדי, לכאורה, להראות לה מה עלול להיות גורלה. המשטרה מצאה את שרידיה של המלצרית - שחלקם בושלו במחבת - במקרר ובמקפיא המשפחתי, כמו גם על הכיריים.

אשת הקניבל לוקחת אחריות. east2west news, צילום מסך
נטליה בקשיבה מואשמת בהסתה לרצח (צילום מסך, east2west news)/צילום מסך, east2west news

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ברזיל: שלישיית קניבלים רצחו נשים ומילאו מאפים בבשרן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully