וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: תפס את אשתו ואחיו במיטה - ורצח אותם

8.11.2018 / 8:26

גבר ירה למוות באשתו ובאחיו אחרי שתפס אותם יחד במיטה. בסרטון שצולם בידי המשטרה הוא נראה עומד מעל גופת אחיו ומתאר כיצד ומדוע רצח אותו. באופן מפתיע, ברשת רואים בו גיבור. זהירות: הקטע קשה לצפייה

צילום מסך

מדי פעם - אפילו לעיתים קרובות לצערנו - אנו מביאים לכם תגובות אלימות של גברים ונשים שתפסו את בני זוגם בוגדים בהם. אולם, עד היום לא נחשפנו לסיפור בגידה שהסתיים באופן כזה טרגי ומצמרר: אולג קירקונוב, תושב אופה, רוסיה, רצח בדם קר את אשתו ואחיו הגדול אחרי שתפס אותם יחד במיטה. מיד לאחר הרצח הוא דיווח על המקרה למשטרה וסיפר בפני המצלמות - כשהוא עוד עומד מעל גופת אחיו המדממת - כיצד ומדוע עשה זאת. עד כמה שהסיפור הזה מזעזע, ברשת היו דווקא גולשים שפרגנו לו על המעשה והווידוי שהגיע בעקבותיו והכתירו אותו כגיבור.

בחקירה סיפר אולג למשטרה שאחיו, יבגני בן ה-65, הוזמן לארוחת ערב בביתו ונשאר לישון אצלם בחדר הפנוי. אולג, בן ה-54, התעורר באמצע הלילה בעקבות רעשים ששמע מהחדר הסמוך. הוא ניסה לפנות אל אשתו, אולגה בת ה-44, וראה שהיא אינה שוכבת במיטתם. כשהלך לברר מה פשר הרעש, תפס את אחיו ואשתו מקיימים יחסי מין. אולג, מובטל וצייד נלהב - תפס ברובה הסאיגה שלו וירה בראש של אשתו בזמן שזאת שכבה במיטה. אחיו התלבש וניסה להימלט אך בדרך נורה גם הוא. שני הקורבנות מתו במקום.

רצח את אשתו ואחיו כי בגדו בו. צילום מסך
אולג קירקונוב רצח את אשתו ואחיו אחרי שמצא אותם במיטה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

רצח הכדורגלן בברזיל: המשטרה טוענת שהאונס הוא למעשה "דאחקה" שהשתבשה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully