וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הילד שננשך על ידי תנין בערבה: "הייתה רשלנות בפארק"

22.11.2020 / 12:08

לאחר שראם בן ה-4 נפצע קשה בפארק מהנשיכה, אמו חנן אמרה כי מצבו יציב, אף כי לדבריה "אי אפשר לדעת בוודאות שהיד ניצלה". היא האשימה כי אמצעי הבטיחות לא היו מספקים: "הגדר שקיימת היא בצפיפות כזאת שילד יכול להכניס יד, ואין מרחק בין הגדר למבקרים לתנינים"

בווידאו: אמו של הילד שננשך ע"י תנין מאשימה את מנהלי הפארק ברשלנות/צילום: יניר יגנה ומד"א

חנין ג'אפלי, אמו של ראם בן ה-4, שננשך על ידי תנין אתמול (שבת) בחוות התנינים קרוקולוקו בערבה, האשימה את מפעילי המקום ברשלנות. "אני רוצה להבהיר שאמצעי הבטיחות והאזהרה במקום לא היו מספיקים. זאת גדר מאוד גדולה", אמרה, "ילד אחר קטן או רזה יותר לא היה שורד. יש בטוח רשלנות של בעלי המקום, אין ספק בזה. הגדר שקיימת היא בצפיפות כזאת שילד יכול להכניס יד, ואין מרחק בין הגדר למבקרים לתנינים".

"הוא צריך לעבור עוד ניתוח, אבל היה משהו דחוף יותר אז מעכבים את זה", סיפרה ג'אפלי על מצבו של בנה. "אני מאוד מודאגת, הוא מתחיל לפתח גם חום. הרופא אמר שאולי יש זיהומים או מחלות בגלל השיניים של התנין. המצב קשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראם בחוות התנינים, רגעים לפני האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, "אי אפשר לדעת בוודאות שהיד ניצלה, רוצים לחכות להתפתחויות של הדברים". היא הוסיפה כי בנה מורדם ומונשם מרגע שפינו אותו במסוק מזירת התקרית.

הילד פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו קשה. מבית החולים נמסר כי הוא עבר ייצוב בחדר הטראומה, והובהל לחדר הניתוח. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, וזימנה את בעל החווה לחקירה באזהרה היום.

עוד בוואלה!

בן 4 ננשך על ידי תנין בחוות תנינים בערבה; מצבו קשה

לכתבה המלאה

ג'פאלי אמרה כי בנה איבד הרבה דם בתקרית. "יצאנו לטיול רגיל של שבת, אל חוות התנינים הקרובה אלינו. נכנסנו, נהנינו, ורצינו לצאת", סיפרה. "הוא כנראה רצה להגיד לתנין שלום, אז הוא חזר וליטף אותו - והתנין פשוט נשך אותו. שמענו צעקות, הם החזיקו את הילד וממש משכו אותו מהפה של התנין. נתתי לו טיפול והרגעתי אותו. הוא איבד הרבה דם, אני מקווה שיהיה בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • תנינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully