וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון נכנס לבידוד לאחר שבא במגע עם חולה קורונה

16.11.2020 / 2:05

ג'ונסון, שנדבק בקורונה בעבר ואף אושפז בבית חולים, קיבל הודעה מרשויות הבריאות כי עליו לשהות בבידוד. זאת, לאחר שנפגש עם קבוצת חברי פרלמנט, שאחד מהם אובחן כחולה. לשכתו מסרה כי הוא חש בטוב ואינו סובל מתסמינים

בווידאו: ג'ונסון הכריז על סגר שני באנגליה למשך חודש/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נכנס אמש (ראשון) לבידוד, לאחר שבא במגע עם חולה קורונה מאומת. לשכתו של ראש הממשלה, שחלה בקורונה בעבר ואף אושפז בבית חולים, הודיעה כי הוא חש בטוב ואינו סובל מתסמינים. "ג'ונסון ימשיך להוביל את הממשלה במאבק בנגיף הקורונה ממשכנו בדאונינג 10", נמסר בהצהרה מלשכתו. "הוא חש בטוב ואינו סובל מתסמינים כלשהם".

ג'ונסון קיבל הודעה משירות הבריאות הלאומי של אנגליה, כי עליו להיכנס לבידוד לאחר שנפגש ביום חמישי האחרון עם קבוצת מחוקקים למשך כחצי שעה. לאחר חקירה אפדימיולוגית נמסר לג'ונסון כי אחד מחברי הפרלמנט ששהו לצידו פיתח תסמינים ואובחן כחיובי לנגיף. בהצהרה לא נמסר כמה זמן יימשך הבידוד, אך לפי הנחיות רשויות הבריאות בבריטניה, בידוד אורך 14 ימים.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון בתדרוך על נגיף הקורונה, 12 באוקטובר 2020. AP
שוב בבידוד. ג'ונסון/AP

גורמים רשמיים אמרו כי יפנו לרשויות בממלכה כדי לבחון דרכים בהן ג'ונסון יוכל לקחת חלק בישיבות הפרלמנט מרחוק, ואמרו כי "ראש הממשלה מתכוון להמשיך להתבטא פומבית במהלך תקופת הבידוד שלו".

ג'ונסון אושפז באפריל האחרון במשך שלושה לילות בטיפול נמרץ, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לאחר שחרורו מבית החולים, הודה ראש ממשלת בריטניה לצוות הרפואי ש"הציל את חייו". בת זוגו, קרי סימונדס, שהיתה באותו זמן בהריון, חוותה סימפטומים ונכנסה אף היא לבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully