וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה לעבר משאית האשפה, ונפלה לתוך הפח. פעמיים!

18.11.2020 / 0:51

דבר כזה לא רואים בכל יום: אישה ניסתה להשיג את משאית האשפה שעברה ליד הבית שלה ורצה עם הפח פתוח. ץוך כדי הריצה היא הצליחה למעוד לתוך הפח, וכשקמה להמשיך במרדף נפלה שוב לאותו המקום

אישה נופלת לתוך פח אשפה - פעמיים/WSHH

חוסר המזל של האישה הזו הפך לצחוק מתגלגל ברחבי הרשת. בבוקר אחד הצליחה אישה ליפול עם הראש שלה לתוך פח האשפה - פעמיים(!) במהלך ניסיון להשיג את משאית הזבל. הסרטון הופץ בתחילה לבלוג World Star Hip Hop כשהוא צובר 161 אלף צפיות בפחות מיום אחד. לא ברור היכן ומתי צולם הסרטון, אולם לפי סוג המשאית זבל נראה שזה קרה בארצות הברית

מהסרטון עולה שהאישה שכחה להוציא את פח האשפה הביתי שלה אל מחוץ לחניה שלה בלילה לפני איסוף האשפה השבועי. כשמשאית האיסוף הגיעה ליד ביתה היא יצאה בריצה, כשהיא זורקת לתוך הפח את הדברים האחרונים שהיא שכחה להוציא.

אישה נופלת לתוך פח אשפה. World Star Hip Hop, אתר רשמי
האישה נופלת לתוך הפח בניסיון להשיג את משאית האשפה/אתר רשמי, World Star Hip Hop
אישה נופלת לתוך פח אשפה. World Star Hip Hop, אתר רשמי
ונופלת בפעם השנייה/אתר רשמי, World Star Hip Hop

היא החלה לדחוף את פח האשפה שלה בעזרת הגלגלים לכיוון המשאית שממתינה, אבל לפתע מאבדת שיווי משקל ונופלת לתוך הפח הפתוח. בשלב הזה היא שחררה צעקה בעוד הפח מתגלגל במורד שביל הגישה שלה והכפכפים שלה נשארו מאחור.

"אני מצטערת", צעקה האישה בסרטון לצוות אוספי אשפה שנשאר לשבת במשאית הגדולה. היא ניסתה להמשיך ולדחוף את הפח לכיוון שלהם לפני ששוב מעדה לתוך הפח. בפעם השנייה כשהיא ניסתה לעמוד, עובד העירייה ניגש אליה כדי לבדוק האם היא בסדר. הסרטון מסתיים כשהפח מגיע אל המשאית.

עוד בוואלה!

הפדיחה הנוראית (והמסוכנת) שעשה המאבטח ביום הראשון בעבודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully