וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה הנוראית (והמסוכנת) שעשה המאבטח ביום הראשון בעבודה

4.11.2020 / 23:54

להתחיל עבודה חדשה זה קשה בכל מקרה, על אחת כמה וכמה כשאתה עושה ביום הראשון פדיחה שיכולה להיות מסוכנת והיא הופכת לסרטון ויראלי עם מיליוני צפיות. צפו מה קרה למאבטח שהתבלבל בין המדחום לחומר החיטוי

שומר ביומו הראשון בעבודה עושה טעות קשה ומתבלבל בין המדחום לחומר המחטא/: anakarma_/TIKTOK

יום ראשון בעבודה חדשה יכול להיות חוויה מורטת עצבים. יש הרבה דברים חדשים שצריך ללמוד ואתה נואש להותיר רושם חיובי על עמיתייך החדשים. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להביך את עצמך ביום הראשון שלך. זה חשוב במיוחד השנה, כשאנו חיים בתקופה קשה עם מתח רב ואחוזי אבטלה גבוהים. אך עם מגפת הקורונה שגורמת לטלטלות בחיינו, ניתן לסלוח לאנשים על טעויות שהם עושים בניסיון להסתגל לשנה הזו ולשינויים הרבים שהגיעו איתה.

איש אחד גילה כמה קל לעשות טעות די מביכה ביומו הראשון בעבודה - בגלל כל החוקים והכללים החדשים. בסרטון ויראלי שנצפה כבר מעל ל-11 מיליון פעמים בטיקטוק נראות אישה וילדה ממתינות בתור לבדיקת טמפרטורה וריסוס הידיים בנוזל חיטוי לפני שהן נכנסות לבניין. אבל המאבטח, שזה יומו הראשון בתפקיד, ריסס בטעות את הילדה עם חומר חיטוי בעיניה במקום להשתמש במד חום המצח. ברגע שהילדה אוחזת בעיניה המאבטח מבין את הטעות שעשה.

צפו בסרטון הויראלי

ניתן לראות את הכאב של הילדה, התדהמה של האמא והבלבול בעיניים של המאבטח כשהוא משחזר לעצמו במוח את מה שקרה, לפני שהוא מתרחק פתאום מהאירוע. הסרטון של הרגע המייסר הועלה לטיקטוק ע"י המשתמשת @anakarma_ שכתבה: "היום הראשון בעבודה! אופס. #כישלון #מוצף". למרות שלא פורסם היכן בדיוק ומתי התרחשה התקרית, היא הסבירה בתגובות כי זה היה יומו הראשון בתפקיד של המאבטח והוא התבלבל בין נוזל החיטוי הידני והמדחום והוסיפה כי מדובר בטעות תמימה. לאחר שהתברר שהילדה בסדר גמור ולא נגרם לה שום נזק הגולשים הרגישו יותר בנוח לצחוק על מה שקרה ולהעריך שזה לא רק היום הראשון שלו בעבודה אלא גם היום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully