וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוננה לאודישן, כשלפתע אמא שלה נפלה דרך התקרה

22.9.2020 / 0:02

אישה בניו יורק התכוננה לאודישן וצילמה את עצמה בחזרות, אלא שלפתע רעש מרגיז הטריד אותה והסתיים בנפילת אמה מעליית הגג לתוך החדר שלה: "היא יכלה לדפוק בדלת קודם"

באמצע שהבת שרה בטיקטוק - האמא נפלה עליה מהתקרה/Tiktok/@Lizjsm_

אישה שצילמה את עצמה שרה השיגה הרבה יותר צפיות ממה שהיא קיוותה הודות להופעה בלתי צפויה של אמה. ליז סאן מילאן עבר לניו יורק כדי ללמוד בבית ספר למוזיקה ותיאטרון והקליטה את עצמה שרה את השיר Kindergarten Boyfriend מהמחזמר: "Heathers: The Musical" בבית הוריה כהכנה לאודישן בכיתה.

בזמן שליז שרה בצורה נפלאה, הפוקוס שלה עובר לפרצוף מרוגז כשאמא שלה, שנשמעה מרעישה מעליית הגג כשהיא דופקת על הרצפה בחיפוש אחר מזוודות. אלא ששנייה לאחר מכן השיר שלה מופסק כשהתקרה לפתע קורסת והרגל של אמה פתאום מופיע ממנה. ליז החלה לצעוק: "או מיי גוד", כשהיא מסתובבת ורואה את ההרס מאחוריה, ומסבירה שאמה לא זזה בגלל ההלם ונשארה ללא שריטה.

ככה זה נראה

The gaping hole of plasterboard, wiring and insulation is still in the ceiling but Liz said her dad is working to patch it all back up.

כל התקרית הגיעה לכמעט 6 מיליון צפיות אחרי שליז העלתה את התיעוד לטיקטוק עם הכיתוב: "שידור חי של אמי מאחלת לי לשבור רגל". היא סיפרה לאחר מכן לבאזפיד: "רגע לפני שהיא נפלה, רואים את הבעת הפנים שלי כי היא דפקה שם דברים וידעה שאני מצלמת. יש סוג של חור בעליית הגג והוא מעץ וצריכים לדלג מעליו, אך היא נכנסה ישר לתוכו, ישר לתוך התקרה שלי".


למקרה שדאגתם החור בתקרה עדיין קיים אך ליז טוענת שאביה הבטיח לתקן אותו. בשום דיווח תקשורתי לא נאמר כיצד הלך בסוף לליז באודישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully