וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כבר יכול להשתבש? נערת הגומי בטעות גורלית ומפדחת

21.1.2019 / 9:19

בלן פוצ'אן מארגנטינה החליטה להפגין את כישוריה במהלך הטיול שלה ושל אמה בברצלונה. הלוקיישן: כסא ענק בקטלוניה. המטרה - להכנס דרך חור קטן. התוצאה: כואבת במיוחד ומלאת דם

@Belen Pouchan

כשנערת הגומי הארגנטינאית בלן פוצ'אן, ראתה את הכסא הענק שהוצב לפני ארמון פלאסה סנט חאומה בקטלוניה היא לא יכלה להחזיק את עצמה והחליטה לבצע את אחד התרגילים המפורסמים שלה - כשאמה מצלמת אותה.

אלא שמה שפוצ'אן לא חלמה עליו הוא שרגע לפני שהיא מסיימת את התרגיל המרשים היא תעשה טעות ותבלה את השעות הקרובות בבית החולים כשהעוברים ושבים נלחצים מאוד מהתאונה שלה.

עוד בנושא:
צפו בנערת הגומי שעושה דברים מדהימים עם הרגליים
צפו בכשרון הבלתי יאמן של האישה הגמישה בעולם

בסרטון, שכאמור צולם על ידי אמה של פוצ'אן, נראית בלן בת ה-26, דמות מוכרת מאוד בארגנטינה בזכות התרגילים האקרובטיים שלה, נכנסת דרך חור שהוכן בכסא ענק. היא מצליחה להשתחל דרכו ולרדת מתחת לכסא, אלא כשהיא ניסתה להתרומם היא חבטה את פניה בו ושחררה צעקה גדולה. בשלב הזה הסרטון הופך לשחור כשניתן לראות את שביל הדם שניגר מפניה של פוצ'אן.

בלן שיתפה את הסרטון עם מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם ובשיחה עם התקשורת בארגנטינה אמרה: "היו כסאות ענק ששמו לכבוד הגעתם של שלושת החכמים מסיפור הולדת ישו, וכשראיתי אותם החלטתי שאני חייבת לייצר סרטון וביקשתי מאמי לצלם אותי. אחרי שעשינו את זה בפעם הראשונה, קלטנו שהיא לא צילמה כמו שצריך, והיינו צריכים לעשות את זה שוב. בפעם השנייה עשיתי טעות קטנה, והפנים שלי נחבטו בכסא".

עוד באותו נושא

האישה הגמישה בעולם הצטלמה ללוח שנה בעירום כדי להתגבר על האקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully