וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע העלייה בסקרים: ימינה הודיעה כי יש להקים ממשלה בראשות בנט

עודכן לאחרונה: 24.10.2020 / 20:39

במפלגה פרסמו הודעה רשמית ראשונה לפיה היו"ר יתמודד על התפקיד בבחירות הבאות. "יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלת נתניהו-גנץ הכושלת, בממשלה חדשה בראשות בנט", אמרו. בימינה הכריזו כי לא יתמכו בהצעת אי אמון קונסטרוקטיבי: "לא מחליפים טריפה בנבלה"

בווידאו: בנט במליאת הכנסת מאשים את נתניהו באי אמירת אמת/צילום: ערוץ הכנסת

על רקע העלייה בסקרים, ימינה הודיעה הערב (שבת) כי יש להקים ממשלה בראשות נפתלי בנט. בהודעה מטעם המפלגה הביעו תמיכה בהליכה לבחירות ותקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ. "יש ללכת לבחירות ולהחליף את ממשלת נתניהו-גנץ הכושלת", זאת
"בממשלה חדשה בראשות נפתלי בנט שתטפל בקורונה, בכלכלה ובאיחוי השסעים בעם", נכתב.

בימינה הצהירו כי לא יתמכו בהצעת אי אמון קונסטרוקטיבי שמטרתה להחליף את הממשלה בכנסת הנוכחית מבלי ללכת לבחירות חדשות. במפלגה אמרו כי "לא נהיה שותפים לפוטש בתמיכת היבא יזבק או לתרגילים פוליטיים אפלים. לא מחליפים טריפה בנבלה".

יו"ר ימינה נפתלי בנט בכנס סרוגים בירושלים. 2 בספטמבר 2019. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"לא נהיה שותפים לפוטש". בנט/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

בליכוד מסרו בתגובה לדברי ימינה כי "אנו מצרים ונדהמים מהכינוי של בנט 'טריפה' לראש הממשלה, אחרי שתמך בלפיד לראשות הממשלה. מציעים לבנט וסמוטריץ' ולכל האופוזיציה לא להתמקד בפילוג ובעשיית הון פוליטי על גב המחלה אלא באחדות העם ולברך על ההישג ההיסטורי שראש הממשלה נתניהו מוביל".

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף את ימינה על אי התמיכה בהצעת האי אמון בחשבון הטוויטר שלו. "היה דבר אחד שבאמת הפחיד את נתניהו - אי אמון קונסטרוקטיבי. אז הוא נבח קצת על ימינה והם נבהלו והודיעו שהם מורידים את זה מהפרק. לכל מי שחשב שהם יעיזו לצאת נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully