וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם יד במכנסיים: ג'וליאני תועד במצב אינטימי עם "הבת של בוראט"

סרטו החדש של סשה ברון כהן גרם לפרקליטו של טראמפ מבוכה חדשה, כשצולם בחדר במלון עם השחקנית שגילמה עיתונאית שמרנית. "היא רק בת 15, היא מבוגרת מדי בשבילך", התפרץ בוראט לחדר. ג'וליאני: "לא היה שום דבר לא ראוי"

רודי ג'וליאני במהלך סרט ההמשך של בוראט. מתוך בוראט, אתר רשמי
"אם סשה ברון כהן ירמוז אחרת, הוא שקר גמור". ג'וליאני ו"הבת של בוראט"/אתר רשמי, מתוך בוראט

רודי ג'וליאני, פרקליטו של נשיא ארצות הברית, נקלע למבוכה חדשה אחרי שתועד בסרט ההמשך של "בוראט" כשהוא נוגע באיבר מינו בחדר מלון עם אחת השחקניות בסרט. היא גילמה את בתו של בוראט, שאותו משחק סשה ברון כהן, וראש עיריית ניו יורק לשעבר המרבה להסתבך בשערוריות בשנים האחרונות נראה מכניס את היד שלו לתוך מכנסיו, כשהוא שוכב על המיטה.

בסרט, שיעלה בשירות הסטרימינג של אמזון ביום שישי הקרוב, מתועד ראש העיר ניו יורק לשעבר ועורך דינו האישי של דונלד טראמפ כשהוא מכניס את ידו למכנסיו ונוגע באבר מינו כשהוא יושב על מיטה. בחדר נוכחת השחקנית מריה בקאלובה המגלמת את בתו של בוראט, שמתחזה לעיתונאית שמרנית.

רודי ג'וליאני במשרדי קמפיין טראמפ בפילדלפיה, ארצות הברית, 12 באוקטובר 2020. AP
מרבה להסתבך בשערוריות. ג'וליאני, בשבוע שעבר/AP

אחרי ש"בתו" של בוראט, המגולם על ידי סשה ברון כהן, הסירה את המיקרופון, ג'וליאני בן ה-76 נראה שוכב על המיטה ומושיט את ידו למכנסיו. אז, התפרץ לחדר בוראט שאמר: "היא בת 15, היא מבוגרת מדי בשבילך".

ג'וליאני, שלאחרונה נקשר בפרשת המיילים של האנטר ביידן, בנו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות, אמר כי הסרט הוא "המצאה מוחלטת". לדבריו, בשום שלב הוא לא התנהג "בצורה לא ראויה". הוא הוסיף: "אם סשה ברון כהן רומז אחרת, הוא שקרן גמור". בקאלובה אינה בת 15, ולא נראה בסרט קטע שבו ג'וליאני היה יכול לחשוד שהיא לכאורה קטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully