וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפון נלחץ בטעות - וג'וליאני הוקלט: "הבעיה היא שאנחנו צריכים כסף"

כתב רשת NBC סיפר כי עורך דינו של טראמפ התקשר אליו פעמיים בתוך חודש, מבלי לשים לב לכך, והותיר לו הודעות קוליות. ג'וליאני תקף בהן את ביידן ודיבר על הצורך להשיג מימון למטרה לא ברורה. "אנחנו צריכים כמה מאות אלפים"

צילום: רויטרס,עריכה:שאול אדם

רודי ג'וליאני, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הקליט בטעות הודעות קוליות לטלפון של כתב רשת NBC. לפי הדיווח, ג'וליאני נשמע משוחח על הצורך להשיג כסף ותקף את ג'ו ביידן, סגן הנשיא לשעבר ואחד המועמדים הבולטים לייצוג הדמוקרטים בבחירות לנשיאות בשנה הבאה.

ג'וליאני, שמשמש בתפקיד מאז אפריל אשתקד, לא הגיב על הנושא. הוא אחד הגורמים המרכזיים בחקירה שמנהלים הדמוקרטים בקונגרס נגד טראמפ, בשל תפקידו לכאורה בהפעלת הלחצים על אוקראינה לפתוח בחקירה נגד ביידן ובנו האנטר. הוא הודה בעצמו כי ביקש מגורמים בקייב לחקור טענות לא מבוססות לשחיתות נגד משפחת ביידן.

ריץ' שפירו, הכתב שקיבל את השיחות, אמר כי הוא קיבל שתי הודעות קוליות מג'וליאני בתוך חודש. הוא קרא להן "שיחות תחת", כינוי הניתן לשיחות המחויגות בטעות כשאדם לוחץ על טלפון הנמצא בכיסו האחורי.

לדבריו, הוא פספס את השיחה הראשונה, שהתקבלה בשעות אחר הצהריים ב-28 בספטמבר, משום שהוא היה במסיבת יום הולדת. הוא ראיין את ג'וליאני לכתבה שהכין יום קודם לכן.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורודי ג'וליאני, נובמבר 2016. AP
מוביל את הקמפיין נגד ביידן. ג'וליאני וטראמפ/AP

במשך כל השיחה המוקלטת, שהתקיימה במשך כשלוש דקות, תקף ג'וליאני את ביידן ומשפחתו. "ביידן סוחר במשרתו הפומבית מאז שהיה סנאטור", אמר, לפי הדיווח, עורך דינו של טראמפ לאדם לא מזוהה. הוא העלה במהלך השיחה את הטענות הלא מבוססות נגד סגן הנשיא לשעבר, שאותו האשים בעצירת חקירה נגד בנו האנטר. "הוא עשה אותם דברים בסין, הוא ניסה לעשות זאת בקזחסטן ובסין", אמר.

בהודעה המוקלטת השנייה, שהושארה בלילה של 16 באוקטובר, ג'וליאני שוב נשמע משוחח עם אדם לא מזוהה. "הבעיה היא שאנחנו צריכים כסף", נשמע ג'וליאני אומר שוב ושוב. "אנחנו צריכים כמה מאות אלפים". לפי כתב NBC שקיבל את השיחות, אותו אדם לא מזוהה נקרא רוברט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully