וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב החתן חולה קורונה, בנו נישא על גג בית החולים כדי שיוכל לחגוג עמו

18.10.2020 / 18:10

בני המשפחה הגרעינית של הזוג התקבצו יחד תחת חופה מאולתרת, בעוד האב המאושפז במצב קשה צפה בחגיגה מחלון חדרו. הוא אף רקד עם הכלה באמצעות חוט ארוך שנשרך מהגג. "לא היה אחד שלא בכה", סיפר הזמר שליווה את החתן והכלה בטקס

בווידאו: חתונה על גג בית החולים כדי שאבי החתן החולה בקורונה יוכל להשתתף/מערכת וואלה! NEWS

על גג בית החולים הדסה עין כרם בירושלים נערכה היום (ראשון) חתונת בנו של חולה קורונה המאושפז במקום. האב אושפז לאחרונה בבית החולים במצב קשה לאחר שנמצא חיובי לנגיף. כדי שיוכל להשתתף בחתונה, הוחלט לארגן את החופה על גג אחד הבניינים במרכז הרפואי, בסמוך לחלון חדרו.

בהתאם להנחיות הקורונה, בני המשפחה ממעגל ראשון התקבצו יחד, ותחת חופה מאולתרת לצד ניגונים ושירה, חגגו החתן והכלה את הרגע המאושר בחייהם. באותו הזמן שכב האב בתוך בית החולים כשחלון חדרו פתוח, והוא נמצא הכי קרוב שיוכל לשמחה.

"לא היה אחד שלא בכה", סיפר לוואלה! NEWS הזמר מנדי וייס, ששר בחופה. "הייתי בהרבה מאוד אירועים משמחים בחיי וכזו חוויה עוצמתית לא חוויתי מעולם. מרגש בטירוף". את החתונה עצמה יערכו בני המשפחה בהתאם להנחיות בערד, אך רגע לפני שעזבו את המקום - נרשם רגע השיא.

אב החתן חולה קורונה, בנו נישא על גג בית החולים כדי שיוכל לחגוג עמו. אבי חיון, אתר רשמי
חגיגה מאולתרת בבית החולים הדסה, היום/אתר רשמי, אבי חיון

נועה רגונס, האחות הראשית במחלקת האשפוז 5 ג' לחולי קורונה, סיפרה כי "מדובר במשפחה מערד שבקשתה נגעה ללב של כולנו. הם רק רצו שאב המשפחה, חולה קורונה בן 56 שמאושפז אצלנו במצב קשה וסובל ממצוקה נשימתית, יוכל להיות לחלק מן היום הכל כך מרגש".

"האב היה נוכח בחופה מרחוק, צפה ממיטתו כשלידו צוות המחלקה ומתנדבי ארגון 'יד אברהם' ששימחו אותו", תיארה רגונס. "הוא שמע את הברכות, והמשפחה המצומצמת זכתה לרגעים מאוד מיוחדים ומרגשים". האחות העידה כי "אף עין לא נותרה יבשה כשהמשפחה שלחה במיקרופון ברכות להחלמתו של אביהם".

עוד בוואלה!

בתוך שעה: שני אחים מהדרום מתו לאחר שחלו בקורונה

לכתבה המלאה
אב החתן חולה קורונה, בנו נישא על גג בית החולים כדי שיוכל לחגוג עמו. אבי חיון, אתר רשמי
החופה המאולתרת על גג בית החולים הדסה, היום/אתר רשמי, אבי חיון
אב החתן חולה קורונה, בנו נישא על גג בית החולים כדי שיוכל לחגוג עמו. אבי חיון, אתר רשמי
אבי החתן צופה בחתונה מחלון חדרו, היום/אתר רשמי, אבי חיון

בסיוע של ארגון "יד אברהם" בראשות משפחת ברוין, שהיו אחראים על ארגון האירוע המאולתר, קיימו בני המשפחה את המצווה טאנץ - ריקוד מצווה שבמהלכו קרובי הזוג הטרי רוקדים עם החתן והכלה, והוא כולל גם ריקוד של בני הזוג עצמם.

אביו של החתן רקד עם הכלה באמצעות גרטל, חוט ארוך שמשמש אצל החסידים כחגורה, שנשרך מחלון חדרו ועד לרחבה שבה עמדה הכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully