וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוטות ובזיקוקים: עשרות תקפו תחנת משטרה בפרברי פריז

עודכן לאחרונה: 12.10.2020 / 9:20

המשטרה אמרה כי לא היו נפגעים במתקפה - השלישית על המקום בתוך שנתיים, אך נזק נגרם למבנה ולמכוניות. לא היו עצורים אחרי התקרית, שאירעה באזור שבו פועלים סוחרי סמים. מאז תום סגר הקורונה, גברו מעשי הפשיעה ברחבי צרפת

בווידאו: תקיפת תחנת משטרה בפרברי פריז/מתוך טוויטר

כ-40 אנשים ניסו להסתער על תחנת משטרה בפרבר של פריז, כשהם חמושים במוטות ברזל ויורים זיקוקים לעבר המקום. בסרטון שפרסמה המשטרה, נראה מטח של זיקוקים שנורה לכיוון התחנה שבשמפיני-סור-מארן - כ-15 ק"מ מדרום-מזרח למרכז העיר. התוקפים ניסו להיכנס לתחנה, אך נכשלו.

מטה משטרת פריז מסר היום (ראשון) כי שום שוטר לא נפצע בתקרית, שהתרחשה בלילה שבין שבת לראשון. לא היו עצורים לאחר האירוע, אך חלונות התחנה נופצו ומכוניות ניזוקו.

המניע למתקפה - השלישית על התחנה בשנתיים האחרונות - לא ידוע. המבנה שוכן באזור של מתחם דיור המשמש לסחר בסמים ומוגדר על ידי הרשויות כאזור בעל עדיפות גבוהה להשבת הסדר.

תקיפת תחנת משטרה בפרברי פריז, צרפת, 11 באוקטובר 2020. רויטרס
מתקפה מאורגנת. ירי הזיקוקים לעבר תחנת המשטרה/רויטרס

ראש העיר, לורן ז'אן, אמר כי ייתכן שהמתקפה הייתה תגובה לתאונת קורקינט שהתושבים המקומיים האשימו בה את המשטרה. "זו הייתה מתקפה מאורגנת של 40 אנשים שרצו להילחם עם המשטרה", הוא אמר לרשת BFM TV. לדבריו, הימים האחרונים היו מתוחים באזור.

שר הפנים של צרפת, ג'רלד דרמנין, אמר כי "מנהיגי כנופיות קטנים לא מרשימים אף אחד והם לא ירתיעו אותנו מלהילחם בסחר בסמים". עוד הוא צייץ: "אנחנו תומכים בצורה מלאה בשוטרים שלנו, שעושים עבודה קשה".

מאז תום הסגר שהוטל לבלימת נגיף הקורונה בחודש מאי, אירעו שורת תקריות פליליות ברחבי צרפת שהכניסו לדריכות את הנשיא עמנואל מקרון וממשלתו מול הפשע הגובר בשל ההשלכות הכלכליות של המגיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully