וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הפגע וברח של היורש של "רד בול" מסעירה את תאילנד

6.10.2020 / 15:05

ווראיות' יווידהיה, נכדו של מייסד חברת משקאות האנרגיה, דרס למוות שוטר ב-2012 עם הפרארי שלו ונמלט. סגירת התיק לאחרונה עוררה זעם גדול וקריאות להחרמת החברה בטענה שניצל את עושרו, אך האינטרפול הוציא נגדו צו מעצר בינלאומי אחרי שתאילנד פתחה מחדש את התיק

בווידאו: מעצר ותאונת הדרכים שבה היה מעורב יורש רד בול/מתוך טוויטר

משטרת תאילנד הודיעה אתמול (שני) כי היא תבקש להסגיר את היורש הנמלט של חברת משקאות האנרגיה רד בול, ווראיות' יווידהיה. זאת לאחר שהאינטרפול הוציא צו מעצר בינלאומי נגדו עקב תאונת פגע וברח במהלכה הרג שוטר ב-2012.

ווראיות', שמיקומו אינו ידוע, הואשם בכך שדרס את השוטר עם הפרארי שלו, גרר את גופתו לאורך כביש מהיר ונמלט מהמקום. הנושא עורר סערה גדולה בתאילנד בטענה שהוא חמק מהעונש בזכות עושרו הרב וקשריו.

דובר המשטרה, קיסאנה פטנאצ'רואן, הבהיר שהאינטרפול הוציא את ההתראה בשבוע שעבר לאחר שבית המשפט בתאילנד אישר צו מעצר נגדו על נהיגה מסוכנת שגרמה למוות ואישום חדש בעבור שימוש בסמים. הדובר הוסיף כי באינטרפול יעזרו לאתר את מיקומו, "כדי שניתן יהיה להסגיר אותו רשמית להמשך הליכים משפטיים".

ווריוט יובידיה, יורש רד בול שדרס שוטר וברח, ביציאה מביתו בלונדון, 15 באפריל 2017. AP
עורר סערה גדולה בטענה שחמק מהעונש בזכות עושרו הרב וקשריו. ווראיות' יובידהיא/AP

ווראיות' לא התייצב לשמונה שימועים משפטיים לפני שהרשויות ביקשו לעצור אותו ב-2017. מאז הוא נעלם, וביולי האחרון כעס גדול התפרץ ברשתות החברתיות כשפורסמה הידיעה כי התיק שלו נגנז, והחלו קריאות רבות להחרמת מוצרי רד בול.

הוא הנכד של צ'לאו יווידהיה, שפיתח את משקה הארנגיה רד בול וייסד את המותג הבינלאומי עם שותף אוסטרי. הצו החדש הוצא עקב בדיקת ראיות שלא נכללו בדיווחי המשטרה הקודמים, ולפיהן הוא נסע במהירות גבוהה משחשבו בעבר ובדיקות הדם שלו העידו על שימוש בקוקאין.

משפחתו לא הגיבה על האישומים. בעוד שקבוצת רד בול טענה בחודש יולי כי היא מנוהלת על ידי דודו של ווראיות', ולא קשורה אליו ישירות, למרות שאביו מחזיק בבעלות חלקית במותג הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully