וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו גוזם עצים נתקע על דקל מתנדנד בגובה 30 מטרים

19.10.2020 / 0:02

אדם עלה לגזום את העלים שבראש עץ הדקל, אלא שברגע שסיים לגזום אותו החל העץ להתנדנד באוויר בחוזקה והאדם שהיה תלוי בגובה של 30 מטר תפס את העץ ונאבק על חייו

אדם כורת עץ דקל - ונתקע עליו/VIRALHOG

זהו הרגע המבעית שבו גוזם עצים מחזיק גשארית כוחותיו בגזע של עץ דקל בגובה 30 מטר בעודו מתנדנד באוויר. האדם האמיץ, שזהותו לא ידועה, צולם בסן ברנדינו שבקליפורניה לאחר שטיפס על העץ הענק כדי לחתוך כמה ענפים, שיכלו לגרום לנזק אם יפלו באופן לא מבוקר. אחרי שהצליח לטפס לראש העץ, הוא החל לגזום את העלים ועיקם את גופו כדי לנסות להגיע לעוד חלקים.

אחרי שהעלים הכבדים נפלו מראש העץ, הגזע הדק נזרק לאחור, מה שהכריח את האדם להחזיק חזק בניסיון לשמור על חייו, בעוד הדקל מתנדנד הלוך ושוב בשמיים.

צפו בתיעוד המלא

הסרטון הפך ויראלי ברגע שהגיע לרשת, אחרי שאחד מהנוכחים צילם את כל האירוע. בתחילת הסרטון האדם נראה מטפס על הדקל, כשהעץ מתחיל להתעקם תחתיו בגלל המשקל שלו עד שהוא הגיע לראש הדקל. אחרי שהגיע לראש העץ הוא החזיק את גוף הגזע בזמן שהוא עבד. אלא שברגע שהעלים הכבדים נפלו לאדמה, הגזע המקופל החל להתנדנד ולזרוק את האדם גבוה בשמיים. העובד החזיק חזק והתנדנד מבלי ליפול. הוא החזיק את העץ בידיים וברגליים וחיכה שהעץ ייעצר. לבסוף, אחרי כמה דקות מפחידות, הוא היה יכול להתחיל לרדת למטה.

  • עוד באותו נושא:
  • דקל
  • גיזום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully