וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשניים חוגגת יום נישואים לעץ שלה - אך היא "בוגדת בו" עם בן אנוש

25.9.2020 / 0:00

קייט קאנינגהאם ועץ הסמבוק שלה ציינו השבוע את יום הנישואים הראשון שלהם בחגיגה קטנה עם חברים קרובים ופרחים. על אף שהיא מספרת שבנה ה-15 קצת נבוך מכל העניין, היא מקווה שהזוגיות שלהם לא תגדע בטרם עת - עקב האיום לגדוע את העץ לטובת סלילת כביש מהיר

טקס החתונה של קייט עם בחיר ליבה - העץ/FACEBOOK

קייט קאנינגהאם נשמעה להנחיות על הגבלת ההתקהלויות וחגגה את יום הנישואים הראשון שלה בליווי שני חברים קרובים בלבד. למעשה, הקשר שלה שרד את שנת הנישואים הראשונה הרבה בזכות התפרצות נגיף הקורונה שדחתה את הוצאתו להורג של בעלה - עץ סמבוק.

קייט קאנינגהאם, מספטון, מרסיסייד, נישאה בשנה שעברה לעץ לאחר שהובילה קמפיין לעצירת עבודות סלילת הכבישים בפארק רימרוז ואלי בו הוא עומד. היא מודה שנישואיה נועדו גם כדי לסמן טריטוריה ולמנוע את העבודות במקום - וגם כי היא פשוט התאהבה בו ושהקשר ביניהם מסייע לה להרגיש טוב יותר עם עצמה, ממש כמו בזוגיות בין בני אדם.

קייט קנינגהאם ששינתה את שם משפחתה לאלדר (סמבוק), על שמו של העץ, חגגה בשבוע שעבר את יום הנישואים שלהם עם שני חברים קרובים וכמה זרי פרחים וטוענת שהשניים "מאוהבים מתמיד". בת ה-38 אמרה שהנישואים לעץ בספטמבר אשתקד הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלה. לא בטוח שהעץ יודע, אך לקייט יש גם מערכת יחסים עם בן אנוש שמכבד את נישואיה לעץ. היא מודה שבנה הבכור בן ה-15 נבוך מעט מההתנהלות של אמו - אם כי הוא מבין כיום מדוע עשתה את הבחירה הזאת.

"אני חושבת שלהתחתן הייתה אחת ההחלטות הטובות שקיבלתי בחיי", היא סיפרה בריאיון למירור, "אפילו פעם אחת לא עלה במוחי שאולי לא הייתי צריכה לעשות את זה. זה משהו שאני מרגישה שקרה בזמן הנכון. למרות שזה גרם למבוכה קטנה עבור בני בן ה-15, הוא רואה את התמונה הגדולה יותר עכשיו ומבין למה עשיתי את זה. זה משהו שגרם לי להרגיש יותר בטוחה בעצמי. לא אכפת לי ממה שאחרים יגידו. הנישואים לעץ העניקו לי יעוד חדש בחיים. שיניתי את שמי לאלדר (סמבוק), אז גם זה נותן לי הרגשה מרעננת לגמרי. זה כמו בחיי נישואין עם בן אדם, אני מרגישה כמו אדם שהשתנה".

קייט נשמעת כמו ילדה מאוהבת כשהיא מדברת על בעלה. "הוא מהמם. האופן בו הענפים משתלבים זה בזה וצבע הקליפה שלו הופכים אותו ל'קסום' בעיניי. ברגע שראיתי אותו, ידעתי שהוא האחד. הוא לא נראה כמו שום דבר אחר מסביבו. הסתובבתי שעות בפארק כי הוא ענק ופשוט הרגשתי שזה זה. עצים הם כמו אנשים. לפעמים את פשוט יודעת".

עוזרת ההוראה לשעבר סיפרה שלפעמים היא מגיעה לבקר את העץ 5 פעמים בשבוע. לדבריה: "העצים תמיד יבואו קודם. הם שומרים עלינו בחיים". קייט, שעובדת כמטפלת בבנה הקטן שסובל מאוטיזם, הוסיפה: "אני וחבריי הגענו לעץ לפני כמה ימים ועשינו חגיגה קטנה. הרמנו לחיים ושתינו כוס של סמבוק שחור".

קייט סיפרה על זמן האיכות שהיא מעבירה עם בעלה: "אני מקפידה לעצור שם מדי פעם, גם אם זה רק לשיטוט של חמש דקות. אני אוהבת פשוט לשבת שם ולצלצול באווירה. אני אוהבת את השקט והשלווה שבמקום. לעתים קרובות אני אוהבת לדבר עם העץ, אני אומרת לו שלום ומודה לך על האנרגיה הטובה שלו".

ככה נראתה החתונה:

לפני שנה ערכו קייט וסמבוק טקס חתונה, אליו הגיעו עשרות מוזמנים ובו הופיע המוסיקאי והמשורר המקומי דייבי אדג'. קייט לבשה שמלה בצבע זית וכיסוי ראש פרחוני לרגל האירוע, שנערך בהשראת פעילות במקסיקו שערכו טקסים דומים כצורת מחאה להעלאת המודעות לכריתת עצים בלתי חוקית וסליקת אדמות. כמו כן, היא קיוותה שהטקטיקה המטורללת תמשוך תשומת לב לקמפיין להצלת פארק הכפר רימרוז ואלי מסלילת מעקף חדש. תושבים מקומיים פתחו בקמפיין לעצירת המעקף החדש בן החמישה קילומטרים שצפוי להיסלל שם. כפי שציינו, העבודות היו אמורות להתחיל באביב 2020 אף נדחו עקב התפרצות נגיף הקורונה.

קייט מתכננת מסיבת נישואין גדולה כשהקמפיין שלהם יצליח לעצור רשמית את התכניות. היא קוראת לערוך "יום נישואין שנתי לעצים" ומעודדת בריטים נוספים להתחתן עם העץ המקומי שלהם. היא הוסיפה: "מאז שהכרנו אני מרגישה אדם חזק וטוב יותר שמסור יותר לקמפיין מאי פעם. למרות שאני מתעסקת בקמפיין הזה ספציפי, אני חושבת על ההרס בכל העולם. העולם הזה די יפה, חבל להרוס אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully