וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך נגד הרוח: הרוחות החזקות שהצליחו להעיף אדם באוויר

18.5.2016 / 16:04

צפו בתיעוד נדיר של גבר מתעופף באוויר ברוח של 175 קמ"ש על נקודת המצפה הגבוהה ביותר בצפון-מזרח ארה"ב. "אני לא יכול לתאר במילים את מה שהרגשתי באותו רגע"

YouTube/Mount Washington Observatory

חובב מזג האוויר, מייק דורפמן, עלה להתעמת עם הדבר האהוב עליו ביותר בנקודת התצפית הגבוהה ביותר בצפון-מזרח ארה"ב - הר וושינגטון שבניו המפשייר. הבחור צולם מתמודד בקושי רב עם רוח במהירות של 175 קמ"ש, כשהוא מנסה להגיע לצידו השני של המתחם ומתקשה לעשות זאת.

רק אחרי שניות מותחות בהן גם מצא את עצמו עף לרגע מעל הקרקע, הצליח הבחור לחצות את הדרך, כשבהגיעו לצד השני, הוא נעמד לפתע והחל ללכת בניחותא. רבים פנו לעמוד הפייסבוק של המצפה, שפרסם את הסרטון בשני האחרון, והתלוננו על חוסר העקביות: איך זה שבשניה אחת הוא נראה מתמודד באימה מול הרוחות החזקות ושניה לאחר מכן הוא הולך לו כאילו שום דבר לא קרה. מנהלי העמוד הסבירו שהיה שם מעקה שחסם את הרוחות במקום אליו הוא הגיע - וזה מה שגרם לו להפסיק להיאבק ברוחות.

רוחות חזקות מעיפות אדם באויר. צילום מסך
אני עף! התמודד מול רוח של 175 קמ"ש/צילום מסך

"אני לא יכול לתאר במילים את מה שהרגשתי באותו רגע", כתב מייק דורפמן בבלוג שלו, "זה גורם לך להבין שאוויר הוא למעשה משהו קיים ולא חלל ריק. זה ממש בלתי אפשרי לעמוד מול רוח שנושבת במהירות של 175 קמ"ש בכל מקום אחר. זה או שאתה מסכן את החיים שלך כשאתה הולך לכיוונן (הותשתי אחרי כמה דקות של משחק ברוח), או שאתה מסכן את החיים שלך בהוריקן, שבה פסולת ורסיסים עפים באוויר ומהווים איום".

עוד באותו נושא

תופעת טבע ביזארית: חול נורה לגובה של מאות מטרים באוויר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully