וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: 2,557 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה; 11% מהנבדקים חיוביים

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 9:58

מניין המאובחנים בנגיף עלה ל-264,857, בעקבות 23,164 בדיקות נוספות שהתבצעו. כעת, ישנם 70,172 חולים פעילים בישראל, בהם 830 במצב קשה ו-223 מונשמים. מניין המתים עלה ל-1,682

בווידאו: המשטרה קנסה 2 ישיבות בבני ברק על התקהלות אסורה/צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שאול אדם

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 2,557 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-264,857. אתמול התקבלו תוצאות עבור 23,164 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 11%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 70,172. בבתי החולים מאושפזים 1,567 חולים, מתוכם 223 מונשמים ו-830 חולים קשה. נכון להיום מתו 1,682 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

אתמול אובחנו 7,024 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 59,743, מתוכן 11.8% חיוביות לנגיף.

בית החולים רמב"ם חיפה לחולי קורונה. ראובן קסטרו
ירידה באחוז החיוביים. מחלקת הקורונה בבית החולים רמב"ם/ראובן קסטרו

מדוח אמ"ן שפורסם היום עלה כי מספר הנדבקים היומי ביחס לגודל האוכלוסייה בישראל הוא הגבוה בעולם. כמו כן, ישראל מהמדינות המובילות בעולם במספר המתים ליום ביחס לגודל האוכלוסייה, דבר המתבטא גם בעודף תמותה בהשוואה לתקופה המקבילה בשנים קודמות.

עוד עלה מהדוח כי שיעור הנדבקים באוכלוסייה, כפי שמשתקף באחוז הבדיקות החיוביות, מראה על היקף תחלואה רחב בהרבה מזה שאותר עד כה. עם זאת, מאז יום שלישי, בו אובחנו 13.4% חולים מתוך הנבדקים, נראתה ירידה באחוז הבדיקות החיוביות.

דוחות מרכז המידע והידע מופקים מדי יום בידי אגף המודיעין בצה"ל על בסיס נתוני התחלואה של משרד הבריאות. המסמכים נעשים לבקשת משרד הבריאות, אולם לדברי המנכ"ל פרופ' חזי לוי, המלצותיהם נשקלות לצד אחרים. חרף העובדה שמדובר במסמך רשמי הוא אינו מתפרסם על ידי משרד הבריאות או צה"ל, ומודלף לתקשורת על ידי גורמים שונים. מבדיקת וואלה! NEWS עלה כי אף גוף מהשניים לא מוכן לקחת אחריות על פרסומו.

עוד בוואלה

גורמים בשב"ס: הפיקוד הבכיר לא מקפיד על הנחיות הקורונה

לכתבה המלאה
עימותים במחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, כיכר רבין, תל אביב, 3 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
מאות קנסות חולקו. מוקד ההפגנה בכיכר רבין/ראובן קסטרו

הנתונים מגיעים לאחר לילה בו חולקו מאות קנסות למפגינים בשל הפרת תקנות הסגר, במסגרתן מתאפשרת מחאה בקפסולות של עד 20 איש עם שמירת מרחק ביניהן, תוך עטיית מסיכות ובמרחק של עד קילומטר מקום המגורים. אלפי המפגינים התפרסו על פני מוקדים רבים ברחבי הארץ, ו-38 מהם נעצרו.

במקביל, במהלך הלילה הודיעה השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל כי היא אובחנה כחולת קורונה. "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל", כתבה בחשבון הטוויטר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully