וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת תינוק אותרה בבית עלמין בחיפה, המשטרה פתחה בחקירה

1.10.2020 / 13:42

הגופה נמצאה על ידי גנן בבית הקברות ב"כפר סמיר" בעיר במצב ריקבון מתקדם, שלא אפשר לקבוע את גיל התינוק, והועברה אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

בווידאו: גזר הדין של המטפלת ציפורה דוד/צילום: יותם רונן

גופת תינוק בן כמה ימים אותרה היום (חמישי) בבית העלמין "כפר סמיר" בחיפה. הגופה במצב ריקבון מתקדם בשל החום הכבד, ולכן לא ניתן כרגע לקבוע את גילו המדויק של התינוק. היא נמצאה על ידי גנן במקום בחלקו הנוצרי של בית הקברות שדה יהושע, וזה דיווח באופן מידי למשטרה.

תחנת המשטרה בחיפה פתחה בחקירת הרקע והנסיבות עם קבלת הדיווח במוקד 100 ובודקת את כלל הכיוונים האפשריים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטת באבו כביר. לדברי העובדים הוותיקים במקום, הם לא זוכרים שאירע מקרה דומה בעבר, לפחות לא בעשור האחרון.

גופת תינוק כבן מספר ימים באזור בית העלמין שדה יהושע ("כפר סמיר") בחיפה, 1 באוקטובר 2020. דוברות משטרת ישראל
בית העלמין שדה יהושע, היום/דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, נמצאה היום באשקלון אישה ללא רוח חיים, בשנות ה-40 לחייה. שוטרים שהגיעו למקום עכבו את בעלה ולקחו אותו לתחנה לצורך מסירת עדות. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת ממצאים שנראו בזירה.

גם ביום שלישי אותרה אישה ללא רוח חיים, אז זו הייתה בת 20 שנמצאה בביתה באל-פרועה שבנגב. המשטרה פתחה בחקירה ועכבה כמה מבני משפחתה. הרקע והנסיבות לאירוע טרם התבררו.

  • עוד באותו נושא:
  • גופה
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully