וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר הננסי התארס עם קים קרדשיאן האפריקאית והכריז: רץ לנשיאות גינאה

5.10.2020 / 23:53

המוזיקאי נמוך הקומה גראנד פי לא עוצר - אחרי שהתארס לדוגמנית מידות גדולות מחוף השנהב, שרצתה בעצמה לרוץ לנשיאות מדינתה, הוא מנסה את מזלו בפוליטיקה. בקרוב בביקור בישראל?

אודוקסי יאו - קים קרדשיאן האפריקאית/eudoxieyao__

המוזיקאי נמוך הקומה גראנד פי חשף שהוא מתכוון לרוץ לנשיאות מדינתו גינאה ושארוסתו, ודוגמנית המידות הגדולות, אודוקסי יאו, תנהל את הקמפיין שלו. גראנד פי, ששמו המלא הוא מוסא סנדיאנה קאבה, נולד עם פרוגריה, פגם גנטי נדיר שמשפיע על הגודל הפיזי שלו.

בחודש שעבר הוא התארס עם דוגמנית המידות הגדולות אודוקסי יאו מחוף השנהב, שמכונה ביבשת "קים קרדשיאן האפריקאית". אחרי ההודעה שלהם רבים ברשת טענו כי מדובר בתעלול שיווקי ושביחד הם מנסים להכוכיח כי "הגודל לא חשוב". אלא שכעת גראנד פי חשף בפייסבוק: "אני מודיע שאני מועמד לנשיאות בבחירות 2020 בגינאה. שאלוהים יברך את גינאה".

בקרוב - הזוג הראשון של גינאה?

View this post on Instagram

Mon mari et moi ♥️♥️ trop de style ??

A post shared by EUDOXIE YAO (@eudoxieyao__) on

קים קרדשיאן האפריקאית

הנשיא הבא של גינאה?

שיר האהבה של גראנד פי ליאו

גראנד פי הקים מפלגה שנקראת ACU - אמור קונסדריישן אט יונייט, שתתחרה על הנשיאות בבחירות שיערכו ב-18 באוקטובר. ארוסתו כתבה בפייסבוק: "אני אהיה בגינאה עם בעלי לעתיד גראנד פי, הנשיא הבא של גינאה. אנהל את הקמפיין שלו". ליאו אגב, יש שאיפות פוליטיות בחוף השנהב, אך הניסיונות שלה לרוץ לבחירות שם נדחו.

בחשבון האינסטגרם שלה כתבה יאו: "אני תומכת בבעלי לבחירות, והוא יהיה הנשיא הבא של הרפלובליקה של גינאה. המועמדות שלי לנשיאות חושף השנהב נדחתה, אבל אני לא ארים ידיים. ארוץ בשנת 2025. גם אם לא אהיה נשיאת חוף השנהב, אהיה האישה הראשונה של גינאה, תאמינו בזה".

עוד בוואלה!

"קים קרדשיאן האפריקאית" מציגה: הישבן הגדול בעולם, שכל כולו טבעי

לכתבה המלאה

לאחר שסבל במשך שנים מהתעללויות וביריונות בשל מראהו, על פי המגזין Culture Ebene זו הייתה שנה נהדרת לגראנד פי, שהודיע במאי האחרון שהוא חתם על חוזה עם חברת הפקות אמריקאית גדולה שתפיק עבורו שני סרטים שיצולמו בין בירת גינאה קונאקרי ללוס אנג'לס. מעבר לפועלו כזמר ושחקן גראנד פי גם פעיל בשלל ארגוני צדקה ותורם רבות לתושבי ארצו.

גראנד פי ויאו אמורים להתחתן בינואר, כשהיא בינתיים הזהירה אותו להפסיק "לבחון את השטח" ולפרלרטט עם מעריצות. היא הגיבה לתמונה שלו: "ארוסי גראנד פי, אתה טוען שאתה רוצה אותי כאשתך, אבל אתה מנשק מעריצות בפה. בקצב הזה, ההורים שלי ידחו את החתונה, תתאפס ותראה שאתה אוהב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully