וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים קרדשיאן האפריקאית" מציגה: הישבן הגדול בעולם, שכל כולו טבעי

2.5.2018 / 9:42

אודוקסי יאו, דוגמנית מחוף השנהב, רוצה ללכת בעקבות הכוכבת הנערצת עליה וטוענת שהאחוריים שלה - שהיקפם עולה על 152 סנטימטרים, טבעיים לחלוטין. היעד הסופי: לשבור את האינטרנט, כמובן

"קים קרדשיאן האפריקאית" מציגה: הישבן הגדול בעולם, שכל כולו טבעי/אתר רשמי

לא בטוח שהעולם זקוק לעוד קים קרדשיאן, אבל מסתבר שיש מישהי שמתיימרת להיות כזו. קבלו את אודוקסי יאו, דוגמנית למידות גדולות מחוף השנהב, מגדירה את עצמה כ"קים קרדשיאן האפריקאית" וזוכה לאחרונה לפופולריות רבה ברשת, הן מצד גולשים שצוחקים על חשבונה והן מצד גולשים שמתלהבים ממראהה הייחודי, שאמנם רחוק מאוד מלהיות העתק מושלם של קרדשיאן המקורית, אבל דומה למדי בכל מה שקשור לסימן ההכר שלה, הישבן המפואר, כמובן.

יאו, שמסרבת לחשוף את גילה האמיתי, מתהדרת באחוריים רחבים במיוחד - בהיקף של 152 סנטימטרים, אם להיות יותר ספציפיים - ומגדירה את עצמה כקים החדשה. היא גם מסרבת בכל תוקף לנסות דיאטות חדשות, מתוך השלמה עם ממדי גופה.

עוד בנושא
האישה עם הישבן הכי יפה בסין לא יכולה לצאת מהבית
מלכת הישבנים הברזילאית תובעת את רונאלדו: "קרה לי זונה"

קים קרדשיאן האפריקאית. eudoxieyao__, אתר רשמי
תכירו: זוהי קים קרדשיאן האפריקאית/אתר רשמי, eudoxieyao__

לטענתה, אגב, הכל טבעי. "מעולם לא עברתי אף ניתוח קוסמטי", אמרה ל"מירור". "בחיים, בחיים לא. מאז ומעולם נראיתי ככה, והאמת היא שלאבא ואמא שלי יש ישבן רחב יותר משלי אפילו". הגוף הייחודי שלה גורר תגובות נלהבות בכל פעם שהיא יוצאת לרחוב, ולטענתה "בכל פעם שאני יוצאת מהבית, אנשים המומים כשהם רואים אותי. הם דורשים סלפי, עוצרים את התנועה ויוצאים מהרכב כדי להצטלם איתי, הם מוכנים לעשות הכל בשביל תמונה. הם בשוק, אבל אף פעם לא אומרים לי משהו נבזי בפניי".

למקרה שתהיתם, היא אפילו לא מודעת למידותיה המדויקות ומסתפקת ברכישה של בגדים קטנטנים במידת סופר-סמול, שלא ממש הולמים אותה. "אני אוהבת בגדים קטנים וצמודים שמבליטים את הגוף שלי. לפעמים אני לא מצליחה להיכנס אליהם, אבל אין לי בעיה לנסות שוב ושוב עד שזה מצליח".

היעד הבא? "לשבור את האינטרנט", כמובן. לא חשבנו אחרת.

זהו סיפורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully