וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה שזכתה בתואר הישבן היפה בסין: "לא יכולה לצאת לרחוב בטייץ"

23.4.2018 / 10:17

גאו צ'יאן רק בת 20 אך כבר הפכה לכוכבת בארצה מאז שהוכתרה כבחורה עם הישבן הכי יפה בסין. ההצלחה עזרה לה לקנות בית חדש ורכב חדש, אך גם פגעה בפרטיותה: "אנשים מקיפים אותי ומצביעים על הישבן שלי"

Gao Qian

תכירו את גאו צ'יאן. היא גרה בשניאנג שבצפון מזרח סין והיא רק בת 20, אך כבר זכתה בתואר הרשמי של "הבחורה עם הישבן הכי יפה בסין" בתחרות שנערכה בשנה שעברה. צ'יאן מכנה את עצמה כ"מלכת הישבנים של אסיה" ו"אלופת הישבנים של סין", אחרי שזכתה בתחרות שנערכה בארצה. מאז הזכייה בתחרות צ'יאן צברה יותר מ-2 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות כמו טוויטר, וויבו וכמובן אינסטגרם, שם היא מעלה ללא הפסקה תמונות שלה שכמובן גוררות תגובות נלהבות ומספקות לה עוד ועוד עוקבים.

עוד בנושא
מלכת הישבנים הברזילאית תובעת את רונאלדו: "קרא לי זונה"
"קים קרדשיאן" הברזילאית הוחרמה מתחרות הישבנים - כי ישבנה גדול מדי

גאו רכבה על גל הצלחה הזה ופתחה סטודיו משל עצמה בשניאנג, שם היא מדריכה מתעמלים רבים ולא הסתירה את העובדה שההצלחה הגדולה עזרה לה להגשים כמה חלומות כמו רכישה של רכב יוקרתי ובית ליד הים. אולם, להצלחה והפרסום יש גם מחיר וצ'יאן העידה על כך שהיא לא יכולה ללבוש מכנס טייץ בפומבי משום שמיד זה גורם להתקהלות סביבה. "אנשים מקיפים אותי ומצביעים על הישבן שלי", סיפרה "מיס באם באם" הסינית.

עוד באותו נושא

כולן יפות, כולן חכמות: תחרות "החזה היפה" מעוררת סערה בסין

לכתבה המלאה

אגב, התחרות שבה ג'יאן זכתה זהה לתחרות שנערכת כבר מספר שנים בברזיל, בה הזוכה הופכת מיד לסלבריטי גדולה במדינה. "אני עוקבת אחרי התקשורת הברזילאית וקוראת על "מיס באם באם", סיפרה צ'יאן ל"דיילי מייל", "זה חלום שלי להשתתף בתחרות הזו יום אחד. גם המשפחה שלי חושבת שזה משהו מאוד חיובי לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully