וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצחת הסקסית בעולם, "קים קרדשיאן של עולם הפשע", נמצאה מתה במיטת מאהבה

22.9.2019 / 0:07

הרוצחת הבכירה של קרטל הסמים של אל צ'אפו נמצאה ללא רוח חיים בדירת המאהב שלה. סיבת מותה עדיין נבדקת, אולם לאור העובדה שהיא הייתה היורשת של אל צ'אפו והאחראית ליחידת החיסול של אחד מקרטלי הסמים האכזריים בעולם - רבים מאמינים שנרצחה בידי אחד מיריביה

צילום מסך

לכאורה נראה שקלאודיה אוצ'וואה פליקס בת ה-35 מתה בשנתה, אולם לאור העובדה שהיא עמדה בראש אחד מקרטלי הסמים האכזריים ביותר בעולם, הייתה לאחת היורשות של "אל צ'אפו" והאקסית של ברון הסמים המכונה "האנתרקס הסיני" - אי אפשר שלא לחשוד שמדובר ברצח מאורגן. על קלאודיה דיווחנו לכם לראשונה כבר ב-2014, כשזו עלתה לכותרות לאחר שהוכתרה כממשיכתו הרשמית של בן זוגה, חוזה רודריגו גמבואה, שהיה מנהיג חוליית החיסול "לוס אנתרקס" עד שנעצר בינואר אתה שנה. בניגוד לדרישות תפקידה, קלאודיה, שכונתה גם "קיסרית האנתרקס", לא הורידה פרופיל והמשיכה לחגוג ולשתף ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים מאורח חייה הראוותני והמוגזם.

הדוגמנית לשעבר שהפכה למחסלת זכתה גם לכינוי "קים קרדשיאן של עולם הפשע המאורגן" בזכות חיבתה לאופנה, ריסים מלאכותיים וצילומי סלפי. היא מונתה למפקדת יחידת החיסול השייכת לקרטל הסמים של אל צ'אפו - ועוררה סערה ברשת כשנפנפה, תרתי משמע, בצעצוע האהוב עליה - רובה קלצ'ניקוב ורוד שעוצב במיוחד בשבילה. לקלאודיה יש שלושה ילדים מהגרוש שלה, סוחר הסמים של קרטל סינלואה - 'אל צ'בו פליקס'. היא אחראית למותם של אלפי בני אדם שקיפחו את חייהם במלחמות הבלתי פוסקות בין קרטלי הסמים במקסיקו - על אף שמאז ומעולם הכחישה את מערבותה. בעבר כבר ניסו להתנקש בחייה, אך היא מעולם לא הסכימה לרדת למחתרת והמשיכה לבלות במועדונים החמים ביותר במקסיקו כשהיא מלווה במאבטחים. הכתובת הייתה על הקיר ו-5 שנים לאחר מכן היא נמצאה ללא רוח חיים במיטת אהובה בנסיבות מסתוריות.

קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
קלאודיה אוצ'וואה פליקס נמצאה מתה בדירתה/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בוואלה!

"קים קרדשיאן המקסיקנית": הרוצחת הסקסית בעולם

לכתבה המלאה
קלאודיה אוצ'וואה פליקס. אינסטגרם, צילום מסך
חקירת מותה נמשכת/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully