וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימס פאקר אילץ שחקנית בריטית לקיים יחסי מין תמורת מימון סרט

פאקר, מקורב לנתניהו ודמות מפתח בתיק 1000, עומד במרכזה של פרשת מין בהוליווד, יחד עם שני גברים נוספים שעבדו עמו בחברת הפקה. לטענתה של השחקנית שרלוט קירק, הוא כפה עליה לקיים יחסי מין עם נשיא האחים וורנר לשעבר, בתמורה לסגירת עסקה ביניהם

בווידאו: נתניהו מותח ביקורת על התנהלות הפרקליטות בחקירותיו/צילום: ערוץ הכנסת

השחקנית הבריטית שרלוט קירק הגישה תביעה חסויה נגד שלושה מפיקים בהוליווד, בהם המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, בניסיון להסיר צו איסור פרסום על אירוע ב-2013 בו לטענתה אולצה לקיים יחסי מין ללא הסכמה כדי לסגור עסקה למימון סרט - כך דווח היום (שבת) בכלי תקשורת בריטיים ואמריקניים. פאקר נחשב למקורב למשפחת נתניהו ודמות מפתח בתיק 1000.

קירק, בת 28, ככל הנראה הגישה את הבקשה בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס ב-3 בספטמבר. לפי הדיווחים, נוסף על פאקר התביעה נוגעת למפיקי הסרטים ברט ראטנר ואבי לרנר הישראלי-אמריקני, ולנשיא האחים וורנר היוצא קווין צוג'יהרה. עוד דווח כי הבקשה הוגשה תחת שם בדוי.

קירק מעוניינת להסיר את צו איסור הפרסום בשביל לדבר בחופשיות על התקרית שאירעה לכאורה במלון בל-אייר ב-26 בספטמבר 2013, על אף שחתמה על הסכם סודיות בשנה שעברה.

השחקנית ההוליוודית, שרלוט קירק. ShutterStock
מבקשת להסיר את צו איסור הפרסום. קירק/ShutterStock

לפי כתב התביעה, קירק טוענת שנכפו עליה יחסי מין עם צוג'יהרה, שעמד אז בראש האחים וורנר, בניסיון לסגור עסקה בסך 450 מיליון דולר בין אותה חברה לחברת ההפקה "RatPac-Dune Entertainment", שמייסדיה הם פאקר וראטנר.

כל ארבעת הגברים הכחישו בתוקף את ההאשמות. סנגורם של פאקר, ראטנר ולרנר טען שהם קורבנות לעלילה לסחיטת מיליוני דולרים, שמאחוריה עומדים קירק ושניים נוספים.

איש עסקים האוסטרלי, ג'יימס פאקר. רויטרס
לטענתה כפה עליה לקיים יחסי מין. פאקר/רויטרס

מפרטי התביעה עלה כי כשקירק הגיעה למלון בל-אייר, הציגו אותה בפני צוג'יהרה בעת שצרך קוקאין. זמן קצר לאחר מכן עזב צוג'יהרה לחדר אחר. אז, פאקר אמר לקירק שצוג'יהרה מעוניין לשוחח עמה על הקריירה שלה באותו החדר. קירק נכנסה לחדר ומצאה את צוג'יהרה עירום על מיטה, וזה דרש שיקיימו יחסי מין.

קירק מיהרה לצאת ולהיכנס לשירותים הסמוכים, והביעה את התנגדותה בהודעה ששלחה לפאקר. בתגובה, הוא הורה לה "להישאר רגועה". משניסתה לעזוב את החדר, פאקר, הגבוה והחזק בהרבה ממנה, חסם את דרכה ואמר לה באיום שהיא חייבת לקיים יחסי מין עם צוג'יהרה.

בניסיון נואש לגרום לקירק לפעול בהתאם לרצונו, פאקר הציע לה בתמורה 30 אלף דולר, אותם היא לא הסכימה לקבל. בעקבות הפחד לביטחונה האישי, מכך שתיכנס לרשימה שחורה והרס הקריירה שלה בטרם החלה, היא נכנעה ללחציו של פאקר וקיימה יחסי מין שלא בהסכמה עם צוג'יהרה.

לאחר מכן, קירק שמעה שפאקר הציע אותה לצוג'יהרה על מנת לשכנע אותו להסכים לעסקה. בהמשך לקירק ולצוג'יהרה היה רומן קצר, בהסכמה. בשנה שעברה, הוא אולץ לפרוש מתפקידו באחים וורנר עקב האשמות בהבטחת אודישנים לקירק בתמורה לקיום יחסי מין. צוג'יהרה הכחיש גם האשמות אלה.

מפיק סרטי הקולנוע, אבי לרנר. רויטרס
טוען כי הוא קורבן לסחיטה. לרנר/רויטרס

כעת, צוג'יהרה מכחיש גם את ההאשמות על התקרית ב-2013. "כל הטענות נגד קווין צוג'יהרה הקשורה לגברת קירק חסרות בסיס חוקי ועובדתי, ונוצרו שנים רבות אחרי מערכת היחסים הקצרה שהייתה ביניהם בהסכמה כדי להשיג תשלום בלתי צודק", מסר עורך דינו.

בתוך כך, גם שאר החשודים הדפו את ההאשמות. סנגורם אמר כי הגברים הם "קורבנות של מזימה אזרחית לסחיטת מיליוני דולרים שהתבצעה על ידי שרלוט קירק ושניים נוספים". עוד כינה את התביעה "מלכודת דבש".

איש העסקים, קווין צוג'יהרה. רויטרס
פרש מתפקידו בעקבות ההאשמות. צוג'יהרה/רויטרס

הודעות הטקסט הנוגעות לאירוע לא מבהירות גם הן את שהתרחש. ב-2014, קירק שלחה לכאורה הודעה לפאקר בה נכתב "גרמת לי לשכב עם קווין (צוג'יהרה)". לפי הדיווחים, פאקר ענה: "לא הבטחתי לך שום דבר או גרמתי לך לעשות שום דבר. זאת שיחה מאוד לא מגניבה".

במקביל, נטען כי קירק שלחה הודעה לראטנר שנה לאחר מכן, בה אמרה כי היא "שומשה כדובדבן שבקצפת לעסקה עם האחים וורנר". עוד נטען כי היא הוסיפה: "מה שכולכם עשיתם לי דוחה!!!".

במאי הסרטים, ברט ראטנר. AP
דחה את ההאשמות. ראטנר/AP

אולם, בריאיון באפריל 2019, שהתקיים אחרי שכמה מההודעות הודלפו, סיפרה קירק דברים אחרים. "אני לא מחשיבה את עצמי לקורבן משום שזו הייתה בחירה שלי", אמרה. "לא הוכרחתי לעשות שום דבר ועשיתי מה שרציתי - לטוב ולרע. הייתי עושה בחירות אחרות לגמרי עכשיו ואני מתחרטת על הדברים שעשיתי".

בחודש שעבר, קירק עלתה לכותרות לאחר שנחשף כי היה לה קשר גם עם העומד בראש אן-בי-סי יוניברסל, רונלד מאייר. לפי דיווחים, מאייר הגיע עם קירק להסדר במסגרתו שילם לה סכום כסף לאחר שהעלתה האשמות כאלה או אחרות נגדו.

בין פאקר לנתניהו

פאקר, בן 53, הוא מהדמויות המרכזיות בתיק 1000, תיק המתנות, בו מואשם ראש הממשלה בנימין נתניהו במרמה והפרת אמונים. לפי האישום נגד נתניהו, הוא קיבל מפאקר ומארנון מילצ'ן במשך שנים טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים, שכללו תכשיטים, סיגרים ושמפניות, בניגוד עניינים לתפקידו הציבורי.

פאקר אף נחקר באוסטרליה בחשד לשוחד במסגרת הפרשה, וגורם בכיר במשטרה סיפר כי עדותו בתיק חיזקה מאוד את החשדות נגד נתניהו. פאקר רכש בעבר בית בקיסריה בסמוך לזה של ראש הממשלה. לפי האישומים, הבית שימש את נתניהו בהיעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully