וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקית שהוסתרה בקיר: 18 מיליון דולר נמצאו בדירתו של פבלו אסקובר

אחיינו של ברון הסמים הידוע סיפר כי מצא את השקית בתוך הקיר באחד מבתיו של דודו בעיר מדיין. לדבריו, זו לא הפעם הראשונה בה מצא כסף במקומות בהם הסתתר אסקובר מפני השוטרים. בריאיון סיפר כי "הריח בפנים היה מחריד. ריח גרוע פי מאה ממשהו שמת"

הריסת ביתו של פבו אסקובר/CEN

אחיינו של ברון הסמים פבלו אסקובר, ניקולס אסקובר, הודיע כי הוא מצא שקית ניילון שהוסתרה בקיר באחד מבתיו של דודו ובה כסף בשווי 18 מיליון דולר. בריאיון לכלי התקשורת בקולומביה אמר האחיין כי "חיזיון" הוביל אותו לחפש את הכסף בדירה בעיר מדיין, בה גר בעבר ברון הסמים הנודע.

לדבריו של ניקולס, זו לא הפעם הראשונה בה הוא מצא כסף במקומות בהם נהג דודו להסתתר מפני השוטרים. זאת, בצל דיווחים רבים במהלך השנים לפיהם אסקובר הסתיר מיליונים בנכסיו. אסקובר, שנהרג בחילופי אש עם שוטרים בשנת 1993, נחשב בשיאו לאדם השביעי בעושרו בעולם.

ברון הסמים הנודע פבלו אסקובר, קולומביה. 25 בספטמבר 2020. AP
"ראיתי אדם נכנס למקום ונעלם". פבלו אסקובר, 1991/AP

"בכל פעם שישבתי בחדר האוכל והסתכלתי לכיוון החניון, ראיתי אדם נכנס למקום ונעלם", אמר. "הריח בפנים היה מחריד. ריח גרוע פי מאה ממשהו שמת". לדברי האחיין, שמתגורר בדירה בחמש השנים האחרונות, חלק מהשטרות בני עשרות השנים נרקבו וכבר אינם שמישים.

בריאיון הוא סיפר כי ליווה את דודו בהזדמנויות רבות, ושאף נחטף באחת הפעמים על ידי אנשים שחיפשו את אסקובר. "עינו אותי במשך שבע שעות. שניים מהעובדים שלי הותקפו עם מסור חשמלי", סיפר ניקולס.

מאז מותו של אסקובר נפוצו שמועות בעיר מדיין על הונו הנסתר, זאת לאחר שבילה עשרות שנים במלחמה נגד הרשויות בקולומביה כדי למנוע את הסגרתו לארצות הברית. אחיינו ניקולס אמר לערוץ טלוויזיה קולומביאני שהוא מצא גם מכונת כתיבה, טלפונים, לוויינים, עט זהב, מצלמה וסרט צילום שעדיין לא פותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully