וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פופאי", אחד המחסלים האכזריים ביותר של אסקובר, מת בקולומביה

ג'ון ג'אירו ולסקז חלה בסרטן, ומת במרכז רפואי בבירה בוגוטה בגיל 57. הוא התפאר בעבר שהרג 300 איש עבור ברון הסמים המפורסם, אך אחרי שחרורו מהכלא ב-2014 הוא הקים ערוץ יוטיוב ששמו "חרטה" - אך שב לבית הסוהר בשל סחיטה

הריסת ביתו של פבו אסקובר/CEN

אחד המתנקשים הידועים ביותר לשמצה שעבדו בשירותו של ברון הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר מת מסרטן - כך אמרו גורמים רשמיים בקולומביה. ג'ון ג'אירו ולסקז, שהתגאה שהרג 300 בני אדם עבור אסקובר, היה בן 57. הוא נודע בכינוי "פופאי", שוחרר מהכלא ב-2014 אחרי יותר מ-20 שנה מאחורי הסורגים והשיק ערוץ יוטיוב, שמשך אליו יותר ממיליון עוקבים. עם זאת, הוא חזר לכלא ב-2018 אחרי שהורשע בסחיטה. הוא מת במכון הלאומי לסרטן בבירה בוגוטה, שם הוא קיבל טיפול בסרטן הקיבה מאז דצמבר.

הוא היה מקורב לאסקובר, שניהל אימפריית סמים מהעיר מדאין ששלחה אלפי טונות של קוקאין לארצות הברית. ולסקז הסגיר את עצמו לרשויות ב-1992, וצבר מוניטין בזכות סיפוריו על חיי הפשע שלו. ערוץ היוטיוב שלו נקרא "חרטה", אך הוא נעצר מחדש בגין סחיטה במהלך במסיבה שאירח החוקר הבכיר ביותר לסחר בסמים בקולומביה.

ג'ון ג'אירו ולסקז, מתנקש שעבר בשירות פבלו אסקובר. רויטרס
נעצר בזמן מסיבה. "פופאי"/רויטרס

אסקובר היה אחד האנשים העשירים ביותר בעולם בשנות ה-80 וה-90, בזכות אימפריית הסמים המשגשגת שלו. הוא חוסל על ידי המשטרה הקולומביאנית ב-1993, כשניסה להתחמק מהסגרה לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully