וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 60 נהרגה בנפילה מבור שנפער במרפסת בבית בחיפה

24.9.2020 / 18:46

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה, לאחר שנפלה מהמרפסת שנמצאת בקומה השלישית. הבניין שבשכונת הדר בעיר, נמצא בהליכי שיפוצים. "הפציעה שלה הייתה אנושה ובסוף פעולות ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותה", סיפר חובש מד"א

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

אישה בשנות ה-60 לחייה נהרגה היום (חמישי) לאחר שנפלה מבור שנפער במרפסת בבית בחיפה. המרפסת נמצאת בקומה השלישית, בבניין שבהליכי שיפוצים ברחוב הרב קניאל שבשכונת הדר בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לאישה החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה במקום.


"הפצועה שכבה בחצר הבניין כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנפלה מגובה רב", סיפר חובש רפואת חירום משה רוזנטל. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

זירת מותה של אישה שנהרגה בקריסת חלק ממרפסת שנוספה לבניין בחיפה 24 בספטמבר 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הנפילה מתחת לבניין בחיפה, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

נתי דנה סגן מנהל מרחב כרמל במד"א אמר כי "הוזעקנו למקרה והתחלנו בפעולות החייאה וסיוע רפואי ראשוני, צוותי חוסן מטפלים בעדי הראייה". ישי שחר חובש איחוד הצלה סיפר אף הוא כי "לאחר פעולות החייאה ארוכות עקב אופי הפציעה הקשה נקבע מותה".

המתקין של המרפסת, נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות ושוחרר למעצר בית עד ליום ראשון הקרוב. "מדובר במקרה מצער שבו אישה קיפחה את חייה", מסרו עו"ד בלהה מצגר ועו"ד בני תייאר מפירמת עורכי הדין MMG & CO, המייצגת אותו. "מרשנו איש משפחה, נורמטיבי ובעל הכרות עם המנוחה. הוא מצר על האירוע וכואב את כאב המשפחה, אך ללא ספק בנסיבות שתוארו על ידו עשה כל שעל ידו על מנת למנוע את המקרה ופעל על פי כל נוהלי הבטיחות המתבקשים בנסיבות מקרה זה. אנו סמוכים ובטוחים שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה בצורה טובה ומקצועית ולנו נשאר להמתין לתוצאות החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully