וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שאמור לשהות בבידוד: יועץ התקשורת של נתניהו נצפה בהפגנה בבלפור

21.9.2020 / 6:58

טופז לוק תועד על ידי המפגינים יחד עם יועץ התקשורת של משפחת נתניהו, עופר גולן, ונטען כי השניים צילמו מפגינים נגד הגבלות הקורונה. חברי המשלחת של רה"מ לוושינגטון בשבוע שעבר הונחו להיכנס לבידוד. הליכוד: "לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה ולאחר מכן שב לביתו"

בווידאו: יועץ רה"מ נצפה בהפגנה למרות שאמור היה לשהות בבידוד/צילום: יואב גלסנר, עריכה: איתי עמרם

יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טופז לוק, נצפה ותועד אתמול (ראשון) בהפגנה ליד מעון ראש הממשלה בירושלים, למרות שעל פניו הוא אמור להיות בבידוד עקב השתתפותו במשלחת ראש הממשלה לוושינגטון בשבוע שעבר.

לוק תועד על ידי המפגינים מבלפור יחד עם יועץ התקשורת של משפחת נתניהו, עופר גולן, ונטען כי השניים צילמו מפגינים נגד הגבלות הקורונה שהשתתפו בהפגנה, כדי "לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי המחלות', קמפיין שהוביל הערב לניסיון דריסה של מפגינים", כך לפי ציוץ של תנועת קומי ישראל ממארגני המחאה בבלפור.

טופז לוק בהפגנה בבלפור, 21 בספטמבר 2020. -, צילום מסך
תועד בבלפור על אף שחויב בבידוד. לוק בהפגנה בבלפור/צילום מסך, -

חברי המשלחת שליוותה את ראש הממשלה לוושינגטון בשבוע שעבר הונחו להיכנס לבידוד עד יום שני או עד חשובה של בדיקת קורונה שלילית שנערכה להם אתמול במוצאי החג. ‏מהליכוד מסרו בתגובה כי "לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים, על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. בניגוד לפרסומים. עופר גולן לא נמצא בבידוד". יצוין כי מתחם הבדיקות בו נבדקו אתמול חברי המשלחת נמצא ליד משרד ראש הממשלה ולא ליד מעון ראש הממשלה שם לוק נצפה.

עוד בוואלה!

אלפים הפגינו נגד נתניהו בי-ם: "ישמעו אותנו למרות הסגר"

לכתבה המלאה
טופז לוק. פייסבוק, צילום מסך
"הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים". לוק/צילום מסך, פייסבוק

להפגנה שהתקיימה אמש בבלפור הגיעו אלפי בני אדם עם צאת החג, חלקם בשיירת רכבים מלטרון. במהלכה נעצרו ועוכבו 11 מפגינים. לדברי המשטרה, המפגינים נעצרו בגין הפרת הסדר הציבורי וכמה בשל תקיפת שוטרים.

המחאה נערכה תחת הגבלות הסגר, אך לא לפי מתווה ההפגנות שטרם שאושר. המשטרה הציבה במקום מחיצות מסרטים וגדרות להפרדה בין מפגינים, כך שיתאפשר להם לקיים את המחאה בקבוצות נפרדות, אך כעבור זמן קצר הן הוסרו. למרות שמתווה הקפסולות לא נאכף במקום, נרשמה אכיפה מוגברת של חובת עטיית מסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully