וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר טקס החתימה: עובדים בבית הלבן נמצאו חיוביים לקורונה

עודכן לאחרונה: 17.9.2020 / 4:35

לפי כלי תקשורת אמריקניים, כמה מאנשי הצוות אובחנו עם הווירוס זמן קצר לאחר טקס חתימת הסכם הנורמליזציה בו השתתפו טראמפ, נתניהו ושרים מאיחוד האמירויות ובחריין. טראמפ טען כי "מדובר רק באיש צוות אחד ולא נפגשתי איתו"

בווידאו: טקס חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות ובחריין/צילום: לע"מ ורויטרס, עריכה: איתי עמרם

כמה מעובדי הבית הלבן נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה - כך דווח היום (רביעי) בכלי תקשורת אמריקניים. הדיווח מגיע פחות מיממה לאחר טקס חתימת ההסכמים בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות ובחריין, שנערך במעון, בהשתתפות נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו.

כשנשאל על הנושא במהלך תדרוך הכתבים השגרתי בבית הלבן, אמר טראמפ כי איש צוות אחד בבית הלבן נדבק בנגיף הקורונה. "מדובר רק באיש צוות אחד ולא נפגשתי איתו", אמר. "לא מדובר בעובד שהיה קרוב אליי". דוברת הבית הלבן קיילי מקניני אמרה במסיבת העיתונאים כי המקרה שאושר "לא השפיע" על האירועים בבית הלבן.

מוקדם יותר אישרו בדוברות הבית הלבן אישרו כי עודכנו בכמה מקרים של הדבקה בנגיף, אך ראש הסגל של המעון אמר כי אינו מוכן לספק פרטים נוספים. "אני אף פעם לא מגיב לשום נושא שקשור לבריאות בבית הלבן", אמר.

נשיא ארה"ב טראמפ עם ראש הממשלה נתניהו ושרי החוץ של בחריין והאמירויות בטקס חתימת הסכמי הנרמול עם האמירויות ובחריין, הבית הלבן, וושינגטון, 15 בספטמבר 2020. רויטרס
עם מאות משתתפים, ללא ריחוק חברתי. טקס חתימת הסכם נרמול היחסים, אתמול/רויטרס

לאחר הטקס, הנשיא טראמפ טס לפילדלפיה, שם ערך עצרת בחירות. הטקס שהתקיים במדשאה הדרומית בבית הלבן, נערך בהשתתפות מאות אורחים, ומלבד נתניהו וטראמפ השתתפו בו גם חתנו ויועצו ג'ארד קושנר, שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, ומקבילו בבחריין עבד א-לטיף א-זיאני.

עוד בוואלה!

נחתמו ההסכמים עם איחוד האמירויות ובחריין: "השלום יתרחב לכל המזרח התיכון"

לכתבה המלאה

בניסיון למנוע הדבקה במהלך טקס החתימה על הסכם נרמול היחסים עם אבו דאבי ומנאמה, המשלחת הישראלית טסה על פי מתווה מאורגן לשמירה על ריחוק בין המשתתפים. במשרד הבריאות הסבירו כי המתווה התבסס על קפסולות שמורות, לצורך להגנה על משתתפי המשלחת, בהתאם למתווה נסיעות ספורטאים וגורמי מקצוע הטסים למטרה מקצועית קצרת טווח.

בנוסף לכך, במשרד ציינו כי השבים מהטיסה נכנסו לבידוד, ובימים הקרובים תבוצע חקירה אפידמיולוגית לכלל הנוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully