וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנה וחצי נהרג לאחר שנפל מבניין מגורים בכפר בגליל

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 12:10

הפעוט נפל מגובה של שלוש קומות בכפר הבדואי סלמה שבמועצה האזורית משגב. השכנים הובילו את צוותי מד"א אל בן השנה וחצי, ששכב בסמוך למבנה כשהוא ללא סימני חיים, ומותו נקבע בדרך לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: פרמדיק מד"א מעדכן על טביעת פעוט בבריכה בפרדס חנה-כרכור/צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

פעוט בן שנה וחצי נהרג היום (שלישי) לאחר שנפל מגובה שלוש קומות בבניין מגורים בכפר הבדואי סלמה שבמועצה האזורית משגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, הובלו על ידי השכנים אל הפעוט ששכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא ללא סימני חיים. הצוותים ביצעו בו פעולות החייאה, ונאלצו לקבוע את מותו בעת הפינוי לבית החולים.

ככל הנראה, אביו של הילד ישן ואימו בבית החולים, כך שהוא נשאר לבדו. שוטרים שהוזעקו לזירה החלו באיסוף ממצאים לחקירת נסיבות האירוע.

חובש מד"א כנאן סואעד והפרמדיק אוריה קורץ סיפרו כי "כשהגענו למקום השכנים הובילו אותנו אל הפעוט ששכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, מיד התחלנו להעניק לו טיפול מתקדם שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לביה"ח ובמהלך הפינוי לאחר מאמצי החייאה ממושכים לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת נפילת הפעוט מבניין מגורים בגליל 15 בספטמבר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
השכנים הובילו את צוותי מד"א למקום. זירת האירוע במועצה אוזרית משגב, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

אמש נמצאה בדירה בעפולה ילדה בת שלוש ששהתה לצד גופת אמה, ככל הנראה במשך כל סוף השבוע. נסיבות מותה של האם אינן ברורות והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

הילדה לא הגיעה לגן הילדים בשישי ובראשון, וחבר משפחה שלא הצליח ליצור קשר עם האם התקשר לגן כדי לברר אם הילדה הגיעה. לאחר שהתקבלה תשובה שלילית, צוות הגן עדכן את קב"ט מוסדות החינוך של העירייה, שהגיע לדירה, פרץ אליה בעזרת כוחות כיבוי ומשטרה, ומצא בתוכה את הילדה ואת גופת האם. מדובר באם חד-הורית שבעלה מת לאחר מחלה לפני כעשרה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully