וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך פרסם משחק בשם אונס: "אם זאת בת, הבן צריך לנשק אותה"

14.9.2020 / 17:43

המשרד הסיר את הצעתו למשחק עבור המורים בעקבות תלונות של הורים ברשתות החברתיות. באתר משרד החינוך פורסמו ההנחיות: "אם באמצע יושב בן אז הבת צריכה לנשק אותו, והבן שנשלח צריך למנוע ממנה לעשות את זה". במשרד התנצלו: "הקובץ הוסר באופן מידי"

בווידאו: פתיחת שנת הלימודים/צילום: יותם רונן, שי מכלוף, רוני כנפו, יואב איתיאל ולע"מ

משרד החינוך הסיר היום (שני) מאתר האינטרנט שלו משחק שהוצע למורים בשם "אונס". באגף בכיר לקשרי החוץ תחת חומרי לימוד למורים פורסמו חוקי המשחק, לפיהם "אם זאת בת, הבן צריך לנשק אותה והבת שנשלחה להגן עליה". הורים רבים ברשתות החברתיות הגישו תלונות, בעקבותיהן הודיע המשרד כי הוא מסיר את המשחק מהאתר.

"הבנים עומדים בצד אחד, הבנות בצד שני ואחד יושב באמצע", נכתב בהנחיות המשחק באתר משרד החינוך. "מחלקים לבנים מספרים ולבנות מחלקים אותיות. המדריך אומר מספר ואות ומי שזה המספר והאות שלו רצים לאמצע. אם באמצע יושב בן אז הבת צריכה לנשק אותו והבן שנשלח צריך למנוע ממנה לעשות את זה. אם זאת בת, הבן צריך לנשק אותה והבת שנשלחת צריכה להגן עליה".

פוסט עם לינק לאתר משרד החינוך בו מוצע קובץ פעילויות לילדים, תחת הכותרת "חומרי לימוד למורים" אחד המשחקים עונה לשם "האונס", במסגרתו הבנים נדרשים לנשק את הבנות בכוח ולהיפך 14 בספטמבר 2020. -, אתר רשמי
פוסט עם לינק לאתר משרד החינוך שבו מוצע קובץ פעילויות לילדים בשם "האונס"/אתר רשמי, -

עדי דוידוביץ' פרסמה את המידע מתוך אתר משרד החינוך בעמוד הפייסבוק שלה. "את המשחק אונס תוכלו למצוא באתר משרד החינוך", כתבה. "במשחק הזה בנים ובנות צריכים לנשק אחד את השני על הלחי בכוח, מקווה שלא רק לי זה נשמע מוזר, במשחק הזה יש עוד הרבה דברים מעוותים חוץ מהשם המזעזע."

ממשרד החינוך נמסר: "המשרד מצר על התקלה. הקובץ הוסר באופן מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully